SKIP TO CONTENT
Gwarancja

Dbałość o klienta

Gwarancja

Jak uzyskać gwarancję na nowy samochód? 

Każdy fabrycznie nowy Opel jest objęty 2-letnią gwarancją sprzedawcy. Okres ochrony nie jest uzależniony od przebiegu auta. Początek gwarancji liczony jest od daty pierwszej rejestracji lub wydania samochodu przez Dealera marki Opel, w zależności, które zdarzenie nastąpiło pierwsze. Gwarancja sprzedawcy obejmuje także całodobową pomoc Opel Assistance przez cały rok oraz 12-letnią gwarancję na perforację korozyjną nadwozia (8-letnią dla Combo, 6-letnią dla Movano).

Jak długo trwa gwarancja sprzedawcy na mój samochód?

Gwarancja sprzedawcy na fabrycznie nowy samochód obowiązuje przez dwa lata, bez względu na przebieg.

Czy mogę wykupić dodatkową ochronę pojazdu na czas pogwarancyjny?

Tak. Program FlexCare zapewnia dodatkową ochronę Twojego Opla po upływie standardowej gwarancji. Ten czas możesz wydłużyć nawet do 5 lat w zależności od tego, który z 3 pakietów wybierzesz. Szczegółowe informacje znajdziesz na opel.pl w zakładce Serwis i Akcesoria oraz u Dealerów marki Opel.

Właśnie kupiłem Opla. Czy jest on jeszcze objęty gwarancją?

Każdy fabrycznie nowy Opel jest objęty 2-letnią gwarancją sprzedawcy. Okres ochrony nie jest uzależniony od przebiegu auta. Początek gwarancji liczony jest od daty pierwszej rejestracji lub wydania samochodu przez Dealera marki Opel, w zależności, które zdarzenie nastąpiło pierwsze. 

Na czas pogwarancyjny oferujemy inne formy programów gwarancyjnych: Gwarancję Mobilności i Program FlexCare. Szczegółowe informacje znajdziesz na opel.pl w zakładce Serwis i Akcesoria / Gwarancja i Ochrona oraz u Dealerów marki Opel.

Co obejmuje gwarancja sprzedawcy na nowy samochód?

Zobowiązania gwarancyjne sprzedawcy są ograniczone wyłącznie do nieodpłatnej naprawy pojazdu przez Autoryzowany Serwis marki Opel. Naprawa lub wymiana niesprawnych części jest przeprowadzana przez autoryzowany serwis, do którego samochód został oddany, bez opłat za części i robociznę. Termin gwarancji sprzedawcy biegnie na nowo od chwili istotnej naprawy komponentu/części podzespołu (rzeczy). W innych przypadkach termin gwarancji sprzedawcy ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego, wskutek wady rzeczy objętej gwarancją sprzedawcy, uprawniony z gwarancji sprzedawcy nie mógł korzystać.

Jakie są wyłączenia gwarancji sprzedawcy na nowy samochód?

Gwarancją sprzedawcy nie są objęte okresowe czynności serwisowe i konserwacyjne. Podobnie jak części i płyny podlegające normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu. W zależności od warunków użytkowania i stylu jazdy kierowcy, może występować dodatkowe zużycie części, a naprawa wywołanych w ten sposób usterek nie jest objęta gwarancją sprzedawcy. Szczegółowe wyłączenia gwarancji sprzedawcy są opisane w książeczce serwisowej i gwarancyjnej samochodu.

Co to jest gwarancja mobilności?

Okres obowiązywania Gwarancji Mobilności Opel trwa przez 12 miesięcy od udokumentowanej daty przeglądu okresowego przeprowadzonego w Autoryzowanym Serwisie Opel lub do dnia, w którym samochód osiąga limit przebiegu kwalifikujący go według zaleceń producenta do ponownego przeglądu okresowego. 

 

Podróżując po Polsce i Europie samochodem objętym Gwarancją Mobilności Opel możesz czuć się pewnie i bezpiecznie. Awaria czy inne zdarzenie drogowe nie muszą oznaczać dodatkowego stresu. W takiej sytuacji wystarczy skontaktować się z Centrum Opel Assistance, a nasi wykwalifikowani specjaliści otoczą Ciebie i Twojego Opla odpowiednią opieką. Szczegółowych informacji udzielają Dealerzy marki Opel.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Jesteśmy tu, aby Ci pomóc.