Dla marki Opel Twoje bezpieczeństwo jest najważniejsze.
Dla marki Opel Twoje bezpieczeństwo jest najważniejsze.
Ważna informacja o akcji serwisowej dotyczącej poduszek powietrznych Takata
Zweryfikuj numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), aby sprawdzić, czy Twój samochód jest wyposażony w poduszki powietrzne Takata i czy jest objęty akcją serwisową. Jeśli tak, nie zwlekaj i jak najszybciej umów się na darmową naprawę.
Ta akcja serwisowa jest częścią globalnych działań mających na celu wycofanie wadliwych poduszek powietrznych Takata z ruchu drogowego. Opel podejmuje aktywne działania w celu ochrony kierowców i pasażerów poprzez zapewnienie niezbędnych napraw wszystkich pojazdów, których dotyczy problem.
Jeśli Twój pojazd jest wyposażony w poduszkę powietrzną Takata objętą akcją serwisową, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby umówić się na wymianę poduszki powietrznej. Wszystkie naprawy w ramach akcji serwisowej są bezpłatne.
Modele, których dotyczy problem
Aby zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta, akcja serwisowa będzie przeprowadzana etapami.
Pojazdy narażone na największe ryzyko objęte są zakazem jazdy. Jeśli otrzymasz to ostrzeżenie, zaprzestań użytkowania pojazdu do czasu umówienia się na bezpłatną naprawę w autoryzowanym serwisie.
W przypadku Opla problem dotyczy następujących modeli: Wersja (Rok 1, Rok 2).
Opel Astra
(03.01.2005-11.06.2014)
Opel Vectra
(04.07.2003-10.10.2008)
Opel Cascada
(08.05.2012-22.08.2018)
Opel Zafira
(25.02.2011-26.07.2016)
Opel Meriva
(05.02.2009-24.03.2017)
Opel Astra 10
(24.02.2009-23.08.2018)
Opel Mokka
(15.12.2011-06.06.2018)
Opel Signum
(16.02.2005-19.06.2008)
Chevrolet Aveo
26.01.2011 – 27.06.2016
Chevrolet Orlando
26.01.2011 – 27.06.2016
Chevrolet Cruze
02.12.2008 – 10.01.2017
Chevrolet Trax
12.11.2012 – 31.08.2015
Wszystkie naprawy w ramach akcji serwisowej dotyczącej poduszek powietrznych Takata są wykonywane szybko, bezpłatnie i w prosty sposób.
Certyfikowany mechanik wymontuje wycofaną kasetę poduszki powietrznej i zastąpi ją nową. Opel pokryje koszty części i robocizny, jeśli naprawa zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie lub w jednym z innych warsztatów, z których usług korzystamy.