Kontakt i pomoc

Najczęściej zadawane pytania (FAQ).

ZAGADNIENIA OGÓLNE.

ZAGADNIENIA OGÓLNE

Do kiedy usługi Onstar będą aktywne?

Dostępność usług OnStar wygasa 31 grudnia 2020 roku.

Obecnie nie ma już możliwości aktywowania 12-miesięcznego okresu próbnego użytkowania usług OnStar.

PRYWATNOŚĆ

Do jakich danych osobowych ma dostęp OnStar i w jakim celu ich potrzebuje?
OnStar potrzebuje danych osobowych wyłącznie w celu dostarczania Ci usług, które subskrybujesz. Aby zapoznać się z aktualną Polityką prywatności OnStar, zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Mój Profil.

 

Czy mogę zapobiec wykorzystywaniu moich danych przez OnStar?

Możesz domagać się usunięcia swoich danych. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności OnStar.

 

Czy system OnStar śledzi moje położenie?
Nie zawsze. Jeśli nie chcesz zdradzać swojej lokalizacji – naciśnij i przytrzymaj przycisk prywatności. Kiedy zmienisz zdanie, ponownie naciśnij ten sam przycisk. OnStar może wyłączyć ten tryb niezależnie tylko w sytuacji awaryjnej, takiej jak zderzenie lub kradzież pojazdu.

 

Jakie dane gromadzi OnStar?
OnStar gromadzi tylko informacje, o których mowa w Polityce prywatności, niezbędne do świadczenia subskrybowanych usług, a więc: dane klienta – imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, dane bezpieczeństwa jak numer PIN, dane osoby wyznaczonej do kontaktu w sytuacjach awaryjnych, dane o pojeździe – stan licznika, ciśnienia w oponach, poziom paliwa i żywotność oleju, dane diagnostyczne oraz dane o lokalizacji auta – w celu umożliwienia pobrania wskazówek dojazdu oraz pomocy w razie zdarzenia drogowego czy kradzieży pojazdu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności OnStar.

 

Czy mogę zdecydować, jakie dane przekazuję OnStar?
Tak. Podczas rejestracji poprosimy Cię o podanie podstawowych informacji niezbędnych do świadczenia usług zgodnie z prawem. Od Ciebie zależy, czy zdecydujesz się na udostępnienie dodatkowych informacji, takich jak dane osoby kontaktowej w razie nagłych wypadków, podczas rejestracji czy później.

 

Skąd mam wiedzieć, jakie dane gromadzi OnStar?
Podczas rejestracji usług OnStar zapoznasz się z Polityką prywatności OnStar, dostępną w zakładce Mój Profil na Twoim koncie OnStar. Szczegółowe informacje o tym, jakie dane są gromadzone i w jakim celu znajdziesz w tym dokumencie.

 

W jaki sposób moje dane są wykorzystywane?
Dane, które gromadzi OnStar, są wykorzystywane wyłącznie w celu świadczenia usług. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych stronom trzecim bez Twojej zgody.

 

Czy dane są przesyłane do innych krajów?
Wszystkie dane pozyskane przez system OnStar są przechowywane na serwerach w Europie. Wybrane dane ogólne klienta mogą być przekazywane do USA w związku z płatnościami za usługi OnStar. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności OnStar.

Kontakt.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania w dziale poniżej? Potrzebujesz pomocy lub szukasz więcej informacji?
Nie wahaj się z nami skontaktować.
Zadzwoń do nas

Bezpłatny numer krajowy:

tel.: (0) 800 707 033

Opłata za połączenie według stawki lokalnej:

tel.: (0) 22 306 22 22

Bezpłatny numer międzynarodowy:

tel.: (0) 800 800 22 334

 
Napisz do nas
Adres

OnStar Europe Ltd,

Luton HQ & Training Center

Osborne Rd, Luton, Bedfordshire

LU1 3YT, UK1-151-150

United Kingdom