Covid-19 FAQ

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI!

W tym wyjątkowym dla wszystkich okresie, podejmujemy niezbędne kroki, aby z zachowaniem dodatkowych rygorów bezpieczeństwa kontynuować obsługę użytkowników samochodów osobowych i dostawczych marki Opel. Zapewniamy mobilność przede wszystkim tym, którzy są w szczególnej potrzebie.

Salony oraz Autoryzowane Serwisy marki Opel pozostają otwarte. Dostosowaliśmy ich pracę do wszystkich zaleceń związanych z ochroną zdrowia. Wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne, zgodne z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia, w tym m.in. zachowujemy odpowiednie odległości, stosujemy jednorazowe rękawiczki, dezynfekujemy punkty kontaktu bezpośredniego.

 

Jeśli zauważają Państwo u siebie symptomy typowe dla choroby, w tym gorączkę i duszności, uprzejmie prosimy o uprzednie skonsultowanie się z lekarzem i przełożenie wizyty serwisowej na inny dogodny termin.

 

Jesteśmy stale do Państwa dyspozycji w Wirtualnym Salonie Opla. Nasi doradcy są gotowi, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie bez potrzeby wychodzenia z domu.

 

Dziękujemy za zrozumienie. Życzymy dużo zdrowia. Do zobaczenia wkrótce.

Pytania i odpowiedzi

Czy autoryzowane serwisy przyjmują klientów w czasie epidemii?

Pracujemy w ograniczonym składzie i w skróconych godzinach, ale możesz liczyć na naszą pomoc. Dostosowaliśmy pracę naszych serwisów do wszystkich zaleceń i wytycznych związanych z ochroną zdrowia oraz wprowadziliśmy dodatkowe procedury higieniczne.

Jestem umówiony na drobną i niepilną naprawę w moim Oplu. Jak mogę zmienić termin wizyty?

Termin wizyty zmienisz dzwoniąc bezpośrednio do preferowanego serwisu. Możesz również przesłać informację w odpowiedzi na wiadomość e-mail potwierdzającą dotychczasowy termin umówionej wizyty.

Jakiego typu naprawy przeprowadzane są w serwisie w czasie epidemii? 

Wszystkie bez ograniczeń, jednak w pierwszej kolejności wykonujemy najpilniejsze naprawy.

Czy serwisy przyjmują wszystkich klientów?

Tak, zarówno prywatnych jak i firmowych.

Mój samochód jest objęty akcją naprawczą. Czy mam przyjechać do serwisu?

Tak, podejmujemy niezbędne kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym Klientom i pracownikom. Umów się na wizytę w najbliższym dogodnym terminie.

Czy pomoc drogowa Opel Assistance działa bez zmian?

Tak. W razie potrzeby, prosimy o kontakt na numer tel. 800 70 77 50 (bezpłatny) lub 61 831 99 36. W przypadku awarii, odholujemy Twój samochód do serwisu i zorganizujemy dla Ciebie transport do domu.

Jeśli minie termin obowiązkowego przeglądu okresowego mojego Opla, czy gwarancja zachowa ważność?

Nasze serwisy są cały czas otwarte i gotowe do wykonania obsługi i napraw. Dla Państwa wygody i komfortu terminy wykonania przeglądu okresowego wydłużamy o 3 miesiące od ustalonej daty lub 3 000 km przebiegu, kiedy wymagany jest przegląd zgodnie z wymogami producenta. Prosimy o kontakt z wybranym dealerem Opla w celu umówienia usługi.

Wkrótce kończy się moja umowa programu FlexCare. Czy zostanie przedłużona?

Nasze serwisy są cały czas otwarte i gotowe do wykonania obsługi i napraw. Jeśli jednak nie możesz obecnie skorzystać z wizyty w serwisie to zarezerwuj przed końcem umowy FlexCare przysługujące Tobie świadczenia, zrealizujesz je później. Terminy wykonania przeglądu okresowego wydłużamy o 3 miesiące od ustalonej daty lub 3 000 km przebiegu, kiedy wymagany jest przegląd zgodnie z wymogami producenta.

Gwarancja na mój samochód wkrótce się kończy i chciałbym wykupić pakiet FlexCare. Czy jest to możliwe?

Pakiet usług FlexCare można zakupić na odległość, bez wychodzenie z domu. W tym celu prosimy o kontakt z wybranym dealerem Opla.

Gdzie znajdę szczegółowe informacje na temat funkcjonowania wybranego serwisu? 

Informacje na temat dostępnych usług oraz funkcjonowania poszczególnych Autoryzowanych Serwisów dostępne są na stronie internetowej wybranego punktu. Preferowany serwis znajdziesz pod tym linkiem lub wchodząc bezpośrednio na jego stronę www. Możesz również wysłać zapytanie poprzez formularz kontaktowy