Koszty.
1. Opcja:
Zaloguj się na swój profil na portalu myOpel i przejdź do sekcji „Pakiety”, aby wykupić abonament.
2. Opcja:
1Jeśli po upływie darmowego okresu próbnego nie zdecydujesz się na wykupienie abonamentu, utracisz dostęp do usług systemu OnStar oraz jego funkcjonalności w aplikacji myOpel. W dalszym ciągu jednak możesz, po wyrażeniu zgody, otrzymywać comiesięczne wiadomości e-mail z raportem o diagnostyce pojazdu.
2Poprawne działanie systemu OnStar wymaga jego uprzedniej aktywacji, posiadania elektronicznego konta w ramach OnStar Europe Ltd., a także akceptacji Warunków Użytkowania. Funkcjonowanie systemu OnStar zależy od dostępności sygnału sieci bezprzewodowych oraz systemów lokalizacji satelitarnej. Korzystanie z OnStar po upływie darmowego okresu próbnego użytkowania podlega opłacie abonamentowej. Pakiet usług OnStar w ramach abonamentu może różnić się od pakietu dostępnego podczas darmowego okresu próbnego.
3Jeśli Twój samochód jest objęty programem Opel Assistance, opiekun OnStar skontaktuje Cię z dostawcą usług Opel Assistance, który zapewni pomoc drogową bez dodatkowych kosztów, z uwzględnieniem wszelkich warunków usług Opel Assistance. Jeśli Twój samochód nie jest objęty usługami Opel Assistance, to dostawca usług pomocy drogowej może obciążyć Cię kosztami świadczonych usług.
4Usługa hotspota Wi-Fi jest niedostępna w chwili publikacji niniejszej broszury. Po jej uruchomieniu, poprawne działanie usługi hotspota Wi-Fi będzie wymagało posiadania elektronicznego konta w ramach OnStar Europe Ltd., a także akceptacji Warunków Użytkowania dedykowanego operatora sieci komórkowych oraz będzie podlegało osobnej opłacie abonamentowej. Funkcjonowanie hotspota Wi-Fi będzie zależeć od dostępności sygnału sieci bezprzewodowych.
5Wstępnie oszacowane ceny – mogą one ulec zmianie. Pakiety transferu danych Wi-Fi będzie można wykupić osobno. Ich ceny zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.