GT CONCEPT.

WIĘCEJ NIŻ MARZENIE.

Zobacz film
Wstecz
  • URZECZYWISTNIENIE PRZYSZŁOŚCI: FILMY O GT CONCEPT

Dalej
Wstecz
Dalej
  • GT CONCEPT: STWORZONY BY PORUSZAĆ.

    GT Concept prezentuje nowe oblicze najprawdziwszej radości z jazdy. Minimalistyczna forma nadwozia pozbawiona zewnętrznych klamek drzwi, bocznych lusterek i wycieraczek szyby przedniej zapowiada, co przyniesie przyszłość.

  • UWAGA NA CZERWIEŃ.

    Przyciągające wzrok elementy w ognistej czerwieni: fotele, przednie opony na kołach o wzorze z motywem wrotek oraz smukła linia uwydatniająca proporcje pojazdu i wizualnie dzieląca nadwozie. Wszystko to odzwierciedla przełomową naturę Opla, zapowiadając niezapomniane wrażenia z jazdy.

  • SKOK W PRZYSZŁOŚĆ.

    Wydłużona maska, brak klapy bagażnika, centralnie umieszczona
    podwójna końcówka układu wydechowego oraz nazwa odwołująca
    się do Opla Experimental GT z 1965 r. Poza tym GT Concept nie ma
    nic ze stylu retro.

  • CZYSTO SPORTOWA NATURA.

    GT Concept ma turbodoładowany silnik umieszczony za osią przednią i napęd na tylną oś. Nisko i centralnie położony środek ciężkości zapewnia sportowe właściwości jezdne.

  • WNĘTRZE.

    Elektrycznie sterowane drzwi GT Concept otwierają się szeroko
    za dotknięciem panelu dotykowego umiejscowionego na linii dachu.
    Wnętrze auta jest również pełne niespodzianek – na przykład ekrany
    wyświetlające obraz z kamer zewnętrznych zastępują lusterka boczne.
    Już niebawem podczas 86. Salonu Samochodowego w Genewie
    (3-13 marca) wszelkie tajemnice ujrzą światło dzienne.

Wstecz
Dalej
  • CZYSTA ADRENALINA.

    Zasiądź w GT Concept, a Twoje zmysły oszaleją. To nie jest typowe wnętrze sportowego samochodu. To zapowiedź futurystycznych rozwiązań, za sprawą których człowiek i maszyna stają się jednością.

  • NIC NIE ODWRACA
    TWOJEJ UWAGI.

    Minimalistyczne wnętrze epatuje niepowtarzalną aurą. Elementy wykonane z matowego aluminium nawiązują do lekkiej konstrukcji nadwozia, przywołując obrazy przyszłości.

  • DWOJE W JEDNOŚCI.

    Człowiek i maszyna w bliskiej relacji. Pozwól GT Concept poznać Twoje zwyczaje i adoptować się do Twoich potrzeb. A sobie pozostaw czystą radość z jazdy.

  • ANIOŁ STRÓŻ.

    Szósty zmysł GT Concept przybiera postać zewnętrznych kamer. To nowoczesny anioł stojący na straży Twojego bezpieczeństwa, bez względu na sytuację na drodze.

  • DBAŁOŚĆ O KAŻDY DETAL.

    Emocjonująca stylistyka w służbie mobilności. Czerwień przyciągających wzrok czerwonych przednich opon odnajdziesz również we wnętrzu, na zwijaczach pasów bezpieczeństwa.

Wstecz
Dalej
Wstecz
  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Wizja

    Opel Experimental GT – prototyp, który został
    zaprezentowany na Salonie Samochodowym
    we Frankfurcie w 1965 roku, zrobił taką furorę,
    że w ciągu 3 lat wszedł do seryjnej produkcji.
    Był to pierwszy model koncepcyjny zaprezentowany
    przez europejskiego producenta, który następnie
    trafił do sprzedaży. To rewolucyjne coupé wyznaczało
    nowe standardy w rozwoju motoryzacji i stanowiło
    fundament nowej, wizjonerskiej stylistyki Opla.

  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Technologia

    Opel był pierwszym producentem samochodów na
    Starym Kontynencie, który siłę swojej innowacyjności
    zademonstrował w postaci auta koncepcyjnego,
    stworzonego od podstaw we własnym studiu
    projektowym. „Oprócz zapierającego dech w piersiach
    wzornictwa, sportowy Opel stanowił wzór w zakresie
    aerodynamiki”, wyjaśnia Erhard Schnell, projektant
    tego kultowego już modelu. Dlatego między innymi
    zastosowano chowane przednie reflektory – by
    ograniczyć do minimum opór powietrza.

  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Nadwozie
    Sylwetka Opla Experimental GT często porównywana
    jest do kształtu butelki coli, dającego się zaobserwować
    również w Chevroletach Corvette z tamtych lat. Zgrabny
    przód z chowanymi lampami, smukłe profilowania linii
    drzwi i tył z wyraźnie zarysowanymi, ostrymi krawędziami
    wokół lamp tylnych: to charakterystyczne elementy
    godne ikony wzornictwa swoich czasów.

  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Wnętrze

    Kokpit był nie tylko funkcjonalny, ale również
    przestronny jak na auto sportowe. Deska rozdzielcza
    ze sportową kierownicą i zestawem przełączników
    robiła niesamowite wrażenie. Za siedzeniami
    znajdowała się półka bagażowa, a za nią – pod
    zwijaną osłoną – koło zapasowe i lewarek.

Dalej
Wstecz
  • WIZJA

  • TECHNOLOGIA

  • NADWOZIE

  • WNĘTRZE

Dalej
Wstecz
  • mobile

    OPEL GT2

    Wizja

    Opel GT2, ze swoją charakterystyczną, klinowatą
    sylwetką i przesuwanymi drzwiami, podbił serca gości
    Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1975 roku.
    Był zapowiedzią nowej ery motoryzacji, ze szczególnym
    uwzględnieniem wydajności i aerodynamiki, a także
    rosnących wymagań rynku w zakresie bezpieczeństwa
    i komfortu. Opel GT2 był idealną odpowiedzią na
    ówczesne trendy.

  • mobile

    OPEL GT2

    Technologia

    Aerodynamiczny kształt Opla GT2 gwarantował niskie
    zużycie paliwa, optymalne osiągi i komfort prowadzenia.
    Współczynnik oporu powietrza cd na poziomie 0,326 był
    o 16,6% niższy niż w Oplu Experimental GT.

  • mobile

    OPEL GT2

    Nadwozie
    Opel GT2 prezentował się bardzo futurystycznie
    dzięki swojej klinowatej linii nadwozia i chowanym
    reflektorom. Jednak największe wrażenie robiły
    przesuwane drzwi bez widocznych prowadnic.
    Mechanizm sterowania drzwiami umieszczony był
    w obudowie lusterka wstecznego.

  • mobile

    OPEL GT2

    Wnętrze
    Podobnie jak nadwozie, wnętrze GT2 również
    wyprzedzało swoje czasy: oprócz wentylowanych
    foteli prawdziwą innowacją było zastosowanie po raz
    pierwszy cyfrowych wskaźników oraz komputera
    pokładowego. Tym samym zespół projektantów
    Opla przepowiedział modelem GT2 przyszłość
    motoryzacji, której dzisiaj doświadczamy.

Dalej
Wstecz
  • WIZJA

  • TECHNOLOGIA

  • NADWOZIE

  • WNĘTRZE

Dalej