GT Concept

GT CONCEPT.

WIĘCEJ NIŻ MARZENIE.

GT Style

ELEGANCJA

EKSCYTACJA

WIZJA

PRZYSZŁOŚĆ

STYL

  • ELEGANCJA

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Excitement

    EKSCYTACJA

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Vision

    WIZJA

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Future

    PRZYSZŁOŚĆ

  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Future

    STYL

Nadwozie

STWORZONY BY PORUSZAĆ.

GT Concept prezentuje nowe oblicze najprawdziwszej radości z jazdy. Minimalistyczna forma nadwozia pozbawiona zewnętrznych klamek drzwi, bocznych lusterek i wycieraczek szyby przedniej zapowiada, co przyniesie przyszłość.

UWAGA NA CZERWIEŃ.

Przyciągające wzrok elementy w ognistej czerwieni: fotele, przednie opony na kołach o wzorze z motywem wrotek oraz smukła linia uwydatniająca proporcje pojazdu i wizualnie dzieląca nadwozie. Wszystko to odzwierciedla przełomową naturę Opla, zapowiadając niezapomniane wrażenia z jazdy.

SKOK W PRZYSZŁOŚĆ.

Wydłużona maska, brak klapy bagażnika, centralnie umieszczona podwójna końcówka układu wydechowego oraz nazwa odwołująca się do Opla Experimental GT z 1965 r. Poza tym GT Concept nie ma nic ze stylu retro.

CZYSTO SPORTOWA NATURA.

GT Concept ma turbodoładowany silnik umieszczony za osią przednią i napęd na tylną oś. Nisko i centralnie położony środek ciężkości zapewnia sportowe właściwości jezdne.

WNĘTRZE GT CONCEPT.

Elektrycznie sterowane drzwi GT Concept otwierają się szeroko za dotknięciem panelu dotykowego umiejscowionego na linii dachu. Wnętrze auta jest również pełne niespodzianek – na przykład ekrany wyświetlające obraz z kamer zewnętrznych zastępują lusterka boczne.
  • STWORZONY BY PORUSZAĆ.

    GT Concept prezentuje nowe oblicze najprawdziwszej radości z jazdy. Minimalistyczna forma nadwozia pozbawiona zewnętrznych klamek drzwi, bocznych lusterek i wycieraczek szyby przedniej zapowiada, co przyniesie przyszłość.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    UWAGA NA CZERWIEŃ.

    Przyciągające wzrok elementy w ognistej czerwieni: fotele, przednie opony na kołach o wzorze z motywem wrotek oraz smukła linia uwydatniająca proporcje pojazdu i wizualnie dzieląca nadwozie. Wszystko to odzwierciedla przełomową naturę Opla, zapowiadając niezapomniane wrażenia z jazdy.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    SKOK W PRZYSZŁOŚĆ.

    Wydłużona maska, brak klapy bagażnika, centralnie umieszczona podwójna końcówka układu wydechowego oraz nazwa odwołująca się do Opla Experimental GT z 1965 r. Poza tym GT Concept nie ma nic ze stylu retro.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    CZYSTO SPORTOWA NATURA.

    GT Concept ma turbodoładowany silnik umieszczony za osią przednią i napęd na tylną oś. Nisko i centralnie położony środek ciężkości zapewnia sportowe właściwości jezdne.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Exterior

    WNĘTRZE GT CONCEPT.

    Elektrycznie sterowane drzwi GT Concept otwierają się szeroko za dotknięciem panelu dotykowego umiejscowionego na linii dachu. Wnętrze auta jest również pełne niespodzianek – na przykład ekrany wyświetlające obraz z kamer zewnętrznych zastępują lusterka boczne. 

Wnętrze

CZYSTA ADRENALINA.

Zasiądź w GT Concept, a Twoje zmysły oszaleją. To nie jest typowe wnętrze sportowego samochodu. To zapowiedź futurystycznych rozwiązań, za sprawą których człowiek i maszyna stają się jednością.

NIC NIE ODWRACA TWOJEJ UWAGI.

Minimalistyczne wnętrze epatuje niepowtarzalną aurą. Elementy wykonane z matowego aluminium nawiązują do lekkiej konstrukcji nadwozia, przywołując obrazy przyszłości.

DWOJE W JEDNOŚCI.

Człowiek i maszyna w bliskiej relacji. Pozwól GT Concept poznać Twoje zwyczaje i adoptować się do Twoich potrzeb. A sobie pozostaw czystą radość z jazdy.

ANIOŁ STRÓŻ.

Szósty zmysł GT Concept przybiera postać zewnętrznych kamer. To nowoczesny anioł stojący na straży Twojego bezpieczeństwa, bez względu na sytuację na drodze.

DBAŁOŚĆ O KAŻDY DETAL.

Emocjonująca stylistyka w służbie mobilności. Czerwień przyciągających wzrok czerwonych przednich opon odnajdziesz również we wnętrzu, na zwijaczach pasów bezpieczeństwa.
  • CZYSTA ADRENALINA.

    Zasiądź w GT Concept, a Twoje zmysły oszaleją. To nie jest typowe wnętrze sportowego samochodu. To zapowiedź futurystycznych rozwiązań, za sprawą których człowiek i maszyna stają się jednością.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    NIC NIE ODWRACA TWOJEJ UWAGI.

    Minimalistyczne wnętrze epatuje niepowtarzalną aurą. Elementy wykonane z matowego aluminium nawiązują do lekkiej konstrukcji nadwozia, przywołując obrazy przyszłości.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    DWOJE W JEDNOŚCI.

    Człowiek i maszyna w bliskiej relacji. Pozwól GT Concept poznać Twoje zwyczaje i adoptować się do Twoich potrzeb. A sobie pozostaw czystą radość z jazdy.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    ANIOŁ STRÓŻ.

    Szósty zmysł GT Concept przybiera postać zewnętrznych kamer. To nowoczesny anioł stojący na straży Twojego bezpieczeństwa, bez względu na sytuację na drodze.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, Interior

    DBAŁOŚĆ O KAŻDY DETAL.

    Emocjonująca stylistyka w służbie mobilności. Czerwień przyciągających wzrok czerwonych przednich opon odnajdziesz również we wnętrzu, na zwijaczach pasów bezpieczeństwa.

GT 1965

EXPERIMENTAL GT.

Wizja Opel Experimental GT – prototyp, który został zaprezentowany na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 1965 roku, zrobił taką furorę, że w ciągu 3 lat wszedł do seryjnej produkcji. Był to pierwszy model koncepcyjny zaprezentowany przez europejskiego producenta, który następnie trafił do sprzedaży. To rewolucyjne coupé wyznaczało nowe standardy w rozwoju motoryzacji i stanowiło fundament nowej, wizjonerskiej stylistyki Opla. WIĘCEJ MNIEJ

EXPERIMENTAL GT.

Technologia Opel był pierwszym producentem samochodów na Starym Kontynencie, który siłę swojej innowacyjności zademonstrował w postaci auta koncepcyjnego, stworzonego od podstaw we własnym studiu projektowym. „Oprócz zapierającego dech w piersiach wzornictwa, sportowy Opel stanowił wzór w zakresie aerodynamiki”, wyjaśnia Erhard Schnell, projektant tego kultowego już modelu. Dlatego między innymi zastosowano chowane przednie reflektory – by ograniczyć do minimum opór powietrza. WIĘCEJ MNIEJ

EXPERIMENTAL GT.

Nadwozie Sylwetka Opla Experimental GT często porównywana jest do kształtu butelki coli, dającego się zaobserwować również w Chevroletach Corvette z tamtych lat. Zgrabny przód z chowanymi lampami, smukłe profilowania linii drzwi i tył z wyraźnie zarysowanymi, ostrymi krawędziami wokół lamp tylnych: to charakterystyczne elementy godne ikony wzornictwa swoich czasów. WIĘCEJ MNIEJ

EXPERIMENTAL GT.

Wnętrze Kokpit był nie tylko funkcjonalny, ale również przestronny jak na auto sportowe. Deska rozdzielcza ze sportową kierownicą i zestawem przełączników robiła niesamowite wrażenie. Za siedzeniami znajdowała się półka bagażowa, a za nią – pod zwijaną osłoną – koło zapasowe i lewarek. WIĘCEJ MNIEJ
  • WIZJA

    EXPERIMENTAL GT.

    Wizja Opel Experimental GT – prototyp, który został zaprezentowany na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 1965 roku, zrobił taką furorę, że w ciągu 3 lat wszedł do seryjnej produkcji. Był to pierwszy model koncepcyjny zaprezentowany przez europejskiego producenta, który następnie trafił do sprzedaży. To rewolucyjne coupé wyznaczało nowe standardy w rozwoju motoryzacji i stanowiło fundament nowej, wizjonerskiej stylistyki Opla.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1965

    TECHNOLOGIA

    EXPERIMENTAL GT.

    Technologia Opel był pierwszym producentem samochodów na Starym Kontynencie, który siłę swojej innowacyjności zademonstrował w postaci auta koncepcyjnego, stworzonego od podstaw we własnym studiu projektowym. „Oprócz zapierającego dech w piersiach wzornictwa, sportowy Opel stanowił wzór w zakresie aerodynamiki”, wyjaśnia Erhard Schnell, projektant tego kultowego już modelu. Dlatego między innymi zastosowano chowane przednie reflektory – by ograniczyć do minimum opór powietrza.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1965

    NADWOZIE

    EXPERIMENTAL GT.

    Nadwozie Sylwetka Opla Experimental GT często porównywana jest do kształtu butelki coli, dającego się zaobserwować również w Chevroletach Corvette z tamtych lat. Zgrabny przód z chowanymi lampami, smukłe profilowania linii drzwi i tył z wyraźnie zarysowanymi, ostrymi krawędziami wokół lamp tylnych: to charakterystyczne elementy godne ikony wzornictwa swoich czasów.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1965

    WNĘTRZE

    EXPERIMENTAL GT.

    Wnętrze
    Kokpit był nie tylko funkcjonalny, ale również przestronny jak na auto sportowe. Deska rozdzielcza ze sportową kierownicą i zestawem przełączników robiła niesamowite wrażenie. Za siedzeniami znajdowała się półka bagażowa, a za nią – pod zwijaną osłoną – koło zapasowe i lewarek.

GT 1975

OPEL GT2

Wizja Opel GT2, ze swoją charakterystyczną, klinowatą sylwetką i przesuwanymi drzwiami, podbił serca gości Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1975 roku. Był zapowiedzią nowej ery motoryzacji, ze szczególnym uwzględnieniem wydajności i aerodynamiki, a także rosnących wymagań rynku w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Opel GT2 był idealną odpowiedzią na ówczesne trendy. WIĘCEJ MNIEJ

OPEL GT2

Technologia Aerodynamiczny kształt Opla GT2 gwarantował niskie zużycie paliwa, optymalne osiągi i komfort prowadzenia. Współczynnik oporu powietrza cd na poziomie 0,326 był o 16,6% niższy niż w Oplu Experimental GT

OPEL GT2

Nadwozie Opel GT2 prezentował się bardzo futurystycznie dzięki swojej klinowatej linii nadwozia i chowanym reflektorom. Jednak największe wrażenie robiły przesuwane drzwi bez widocznych prowadnic. Mechanizm sterowania drzwiami umieszczony był w obudowie lusterka wstecznego.

OPEL GT2

Wnętrze Podobnie jak nadwozie, wnętrze GT2 również wyprzedzało swoje czasy: oprócz wentylowanych foteli prawdziwą innowacją było zastosowanie po raz pierwszy cyfrowych wskaźników oraz komputera pokładowego. Tym samym zespół projektantów Opla przepowiedział modelem GT2 przyszłość motoryzacji, której dzisiaj doświadczamy.
  • WIZJA

    OPEL GT2

    Wizja Opel GT2, ze swoją charakterystyczną, klinowatą sylwetką i przesuwanymi drzwiami, podbił serca gości Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1975 roku. Był zapowiedzią nowej ery motoryzacji, ze szczególnym uwzględnieniem wydajności i aerodynamiki, a także rosnących wymagań rynku w zakresie bezpieczeństwa i komfortu. Opel GT2 był idealną odpowiedzią na ówczesne trendy.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1975

    TECHNOLOGIA

    OPEL GT2

    Technologia
    Aerodynamiczny kształt Opla GT2 gwarantował niskie zużycie paliwa, optymalne osiągi i komfort prowadzenia. Współczynnik oporu powietrza cd na poziomie 0,326 był o 16,6% niższy niż w Oplu Experimental GT
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1975

    NADWOZIE

    OPEL GT2

    Nadwozie Opel GT2 prezentował się bardzo futurystycznie dzięki swojej klinowatej linii nadwozia i chowanym reflektorom. Jednak największe wrażenie robiły przesuwane drzwi bez widocznych prowadnic. Mechanizm sterowania drzwiami umieszczony był w obudowie lusterka wstecznego.
  • Opel, Experience Opel, Concept Cars, GT Concept, GT 1975

    WNĘTRZE

    OPEL GT2

    Wnętrze Podobnie jak nadwozie, wnętrze GT2 również wyprzedzało swoje czasy: oprócz wentylowanych foteli prawdziwą innowacją było zastosowanie po raz pierwszy cyfrowych wskaźników oraz komputera pokładowego. Tym samym zespół projektantów Opla przepowiedział modelem GT2 przyszłość motoryzacji, której dzisiaj doświadczamy.