Nowy Opel Combo Van na targach transportCH w Bernie

2011-11-10

  • Dwie długości i dwie wysokości nadwozia
  • Sześć jednostek napędowych: diesle, silniki benzynowe oraz zasilane gazem CNG
  • Najwyższa w klasie funkcjonalność dzięki największej objętości i ładowności
  • Cena już od 60 700 zł
Nowy Opel Combo Cargo na targach transportCH w Bernie

Rüsselsheim. Po światowym debiucie pasażerskiej wersji Nowego Opla Combo Tour na międzynarodowym salonie samochodowym we Frankfurcie, nadszedł czas na premierę wersji Van na targach „transportCH” w Bernie. Nowy Combo Van jest praktyczny, oszczędny, dostępny w wielu wariantach
i doskonale przygotowany do transportu towarów. Ten kompaktowy mistrz ładowności jest dostępny z dwoma rozstawami osi i dwoma wysokościami nadwozia, jako van
z tradycyjną lub przeszkloną przestrzenią ładunkową.

Nowy Opel Combo Cargo na targach transportCH w Bernie

Klienci mogą, w zależności od swoich potrzeb, wybrać asymetryczne drzwi tylne otwierane na boki lub drzwi podnoszone do góry. Mogą także zamówić jedne lub dwoje drzwi bocznych przesuwanych. W niektórych konfiguracjach nieprzeszkolony van może być wyposażony w otwierany luk
w tylnej części dachu umożliwiający transport drabin lub innych bardzo długich przedmiotów.

 

Nowy Combo Van zajmuje czołową pozycję w swoim segmencie i spełnia najważniejsze wymogi w tej klasie pojazdów z pojemnością bagażową do 3,8 lub 4,6 metrów sześciennych (odpowiednio dla wersji z krótkim/długim rozstawem osi, przy złożonym fotelu pasażera) i ładownością do 1 tony. Nowy Combo Van wyróżnia się także wymiarami powierzchni ładunkowej, niskim położeniem progu załadowczego oraz szerokością otworu przesuwanych drzwi bocznych.

Nowy Opel Combo Cargo na targach transportCH w Bernie

Gama jednostek napędowych jest odpowiedzią na bardzo zróżnicowane potrzeby klientów i obejmuje 4 silniki diesla, jeden benzynowy oraz jeden zasilany gazem CNG, dysponujące mocą od 66 kW/90 KM do 99 kW/135 KM.

 

W zależności od wersji silnikowej, samochód jest dostępny
z pięcio- lub sześciobiegową ręczną skrzynią biegów. Wariant
z silnikiem 1.6 CDTI o mocy 66 kW/90 KM może być wyposażony w zautomatyzowaną pięciobiegową skrzynię „Easytronic”. Wariant zasilany gazem CNG zamiast standardowego 60-litrowego zbiornika paliwa wyposażony jest w 22-litrowy zbiornik benzyny oraz butle z gazem
o pojemności 95 litrów (130 litrów w wersji z długim rozstawem osi), co pozwala uzyskać zasięg do 750 km.

 

Wszystkie warianty, poza zasilanym gazem CNG, są dostępne z systemem Start/Stop, który pomaga obniżyć zużycie paliwa i emisję CO₂. Zmniejszono także koszty eksploatacji dzięki wydłużeniu okresów międzyprzeglądowych. Na przykład, wersje z silnikami diesla wymagają przeglądów co 35 tys. km lub raz w roku.

Nowy Opel Combo Cargo na targach transportCH w Bernie

Kabina Nowego Combo Van robi dobre wrażenie, dzięki wysokiemu poziomowi funkcjonalności i praktycznej stylistyce. Znajdziemy tam duże kieszenie w drzwiach, półkę nad przednią szybą, uchwyt na dokumenty na desce rozdzielczej oraz miejsce na laptop we wnętrzu schowka po stronie pasażera. Do wyposażenia standardowego należy zamek centralny, elektryczne wspomaganie kierownicy, kolumna kierownicy regulowana w 2 płaszczyznach, elektrycznie sterowane szyby przednie oraz regulowany w czterech kierunkach fotel kierowcy. Inne elementy wyposażenia standardowego wersji podstawowej obejmują poduszkę powietrzną kierowcy, system ABS i zestaw naprawczy do kół.

 

Ceny Nowego Opla Combo Van są niezwykle konkurencyjne – podstawowy model z silnikiem benzynowym 1.4 o mocy 70 kW/95 KM jest dostępny już od 60 700 zł.