Opel rozpoczyna jedyną w swoim rodzaju kampanię i konkurs #ADAMYOURSELF: „Morze możliwości — dokładnie mój styl”

2015-12-08

  • Dwunastomiesięczna kampania internetowa z udziałem dziesięciu blogerów z całej Europy

  • Gwiazdy cyberprzestrzeni stworzą własne wersje Opla ADAMa

  • W ramach konkursu w poszczególnych krajach fani będą mogli skonfigurować ADAMa według własnych upodobań
Aktualności Opla: Opel rozpoczyna jedyną w swoim rodzaju kampanię i konkurs #ADAMYOURSELF: „Morze możliwości — dokładnie mój styl”

Rüsselsheim. Wszechstronny, niepowtarzalny,
zwycięski — od wprowadzenia na rynek w 2013
roku Opel ADAM zdobywa uznanie publiczności
dzięki sportowemu duchowi i stylowemu,
europejskiemu charakterowi.
Niekwestionowany mistrz personalizacji
przemawia szczególnie do młodych — ciałem
i duchem. Niezliczone możliwości dostosowania
ADAMa do indywidualnego gustu rozbudzają
w użytkownikach pasję współtworzenia:
producent nie narzuca konkretnej stylistyki —
każdy klient może dopracować wygląd pojazdu
zgodnie z własnym gustem i wyobraźnią. Uruchamiając nową kampanię połączoną z konkursem
#ADAMYOURSELF, Opel tworzy platformę dla pełnych zapału współtwórców. Dziesięciu blogerów z całej Europy
tchnie w ADAMa indywidualnego ducha w myśl hasła ADAM & TY.


„Kampania oraz konkurs #ADAMYOURSELF są kierowane do środowiska, w którym fani i przyszli kierowcy
ADAMa są najbardziej aktywni — do mediów społecznościowych” — tłumaczy założenia akcji Tina Müller,
dyrektor ds. marketingu w firmie Opel. „Podejmując współpracę z gwiazdami internetowej sfery lifestyle’owej,
nie tylko zbliżamy się do trendów panujących w grupie docelowej, ale także zachęcamy klientów z tej grupy,
aby wyrazili siebie, kreatywnie dostosowując ADAMa do swoich indywidualnych gustów”.

12 miesięcy, 10 blogerów, ogrom kreatywności

Aktualności Opel: #ADAMYOURSELF | Zaprojektuj ADAMA

Roczna kampania rozpoczęła się 3 grudnia
w dawnej hali produkcyjnej K48 w samym
sercu zakładów Opla w Rüsselsheim. Na miejscu
stawili się czołowi lifestyle’owi blogerzy ze
Starego Kontynentu: Nilam Farooq (Niemcy),
Nicoletta Reggio (Włochy), Victoria Magrath
(Wlk. Brytania), Łukasz Jakóbiak (Polska),
Caroline Bassac (Francja), Joao Manzarra
(Portugalia), Mascha Feoktistova (Holandia),
Lorna Weightman (Irlandia) oraz Vanja Milicevic
i Jelena Karakas (Serbia). Opowiedzieli o tym,
jak śledzą trendy i co jest obecnie w modzie,
a także — dlaczego uważają, że Opel ADAM daje im możliwość pełnego wyrażenia swojej osobowości
i kreatywności.


Mark Adams, wiceprezes ds. projektowania GM Europe, wraz z zespołem, otworzył przestrzeń kreatywności
przed internetowymi celebrytami. Następnie Karl-Thomas Neumann, dyrektor generalny firmy Opel, oraz Tina
Müller, dyrektor działu marketingu, powitali gości. Podczas wspólnego spaceru po terenie zakładów Opla
rozmawiano o doświadczeniach związanych z ADAMem i wymieniano spostrzeżenia na temat blogosfery
w poszczególnych krajach.


Wraz z inauguracją kampanii wystartowała strona internetowa www.adamyourself.com, gdzie każdy może
zaprojektować własną wersję ADAMa. Jury, w skład którego wejdą przedstawiciele Opla i dziesięciu
europejskich blogerów, wybierze najlepszą stylizację z każdego kraju. Na podstawie tych projektów na jesieni
2016 roku rozpocznie się produkcja aut w limitowanej serii „#ADAMYOURSELF”. To nie wszystko: autorzy
zwycięskich projektów staną się twarzami kampanii reklamowych w swoich krajach i wygrają stworzonego
przez siebie ADAMa.


Do tego czasu blogerzy będą na bieżąco opisywać swoje doświadczenia z ADAMem na specjalnym,
poświęconym kampanii blogu. Zgodnie z założeniami #ADAMYOURSELF blogerzy wprowadzą swoich fanów
w świat Opla ADAMa, gdzie możliwości indywidualizacji są nieograniczone, a pomysłami i doświadczeniami
można wymieniać się na kampanijnej platformie.