Aktualności Opla - ADAM

Dowiedz się więcej
o nowym Oplu ADAMie.

Nowy Opel ADAM jest wyjątkowy tak, jak Ty. Przy jego budowie ostatnie słowo należy do Ciebie. Zacznij od wyboru wersji, a następnie swobodnie dobierz wszystkie potrzebne dodatki zgodnie
z Twoimi preferencjami.

Prezentacja multimedialna

Valentino Rossi nowym ambasadorem modelu Opel ADAM

2013-02-19

  • Doskonały duet: wielokrotny motocyklowy mistrz świata i modny samochód miejski
  • Wspólne cechy: pasja aktywnej jazdy i najwyższa precyzja
  • Kampania z udziałem ADAMa i Valentino we wszystkich środkach przekazu: telewizja, prasa, media społecznościowe oraz działaniach PR

Aktualności Opla - Valentino “Vale” Rossi nowy ambasadorem Opla ADAMa we Włoszech

Rüsselsheim/Milan. Valentino „Vale” Rossi został we Włoszech nowym ambasadorem modnego miejskiego auta – Opla ADAMa. Popularny, wielokrotny zwycięzca mistrzostw świata MotoGP będzie gwiazdą szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, skoncentrowanej na wspólnych cechach ADAMa i Valentino: osobowości, wyobraźni, energii i najwyższej precyzji. Ze śmiałym, niekonwencjonalnym
i zupełnie unikalnym wyglądem, ADAM charakteryzuje się tymi samymi cechami, co włoski mistrz motocykla. Kampania zostanie przeprowadzona w mediach tradycyjnych i cyfrowych, w formie spotów telewizyjnych, a także w prasie i na portalach społecznościowych oraz poprzez akcje promocyjne.


„Valentino Rossi jest idealnym ambasadorem ADAMa, bezpretensjonalny, sympatyczny i lekko arogancki, zawsze w drodze – zupełnie tak jak nasz Opel ADAM. Jednocześnie jest on wyjątkowo sumienny, bezkompromisowy, działa z maksymalną precyzją i wymaga tego od innych. Takie właśnie są zasady niemieckiej inżynierii, która jest fundamentalną wartością naszych aut”, stwierdził Roberto Matteucci, dyrektor Opel Italia. „Wybierając Valentino Rossiego dla celów promocji ADAMa dajemy wyraz dążeniu do nadania naszym samochodom nowej tożsamości, koncentrując się jednocześnie na precyzji niemieckiej inżynierii”, dodał Matteucci.


Valentino Rossi z miejsca zakochał się w małym, miejskim aucie, które jest mistrzem personalizacji. „Opel ADAM od razu mnie przekonał, nie tylko wzornictwem, akcesoriami i technologią. Myślę, że jego potencjał indywidualizacji , z tysiącami wariacji, jest po prostu fantastyczny. Nie wiem jaka jest ich dokładna liczba, ale
z pewnością więcej niż potrzeba, aby każdy mógł stworzyć swojego idealnego ADAMa”.

Aktualności Opla - Valentino “Vale” Rossi nowym ambasadorem nowego Opla ADAMa

Opel ADAM: mistrz personalizacji
i najlepiej skomunikowany mały samochód

Opel ADAM oferuje ponad 61 000 kombinacji nadwozia i niemal 82 000 wariantów wnętrza – więcej niż jakikolwiek inny samochód w tej klasie. To modne, trzydrzwiowe, zwinne auto idealnie pasuje do miejskiej dżungli. Ale także poza nią wyróżnia się doskonałą dynamiką, ponieważ zawieszenie i układ kierowniczy nastawione są na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy. We wnętrzu ADAM pomieści 4 osoby, które otoczone są wysokiej klasy materiałami
i rozwiązaniami technologicznymi znanymi z aut wyższych klas.

Na przykład nowy system audio-informacyjny IntelliLink, który integruje smartfon właściciela (pracujący
w systemie Apple iOS lub Android) z samochodem, czyni ADAMa najlepiej skomunikowanym małym autem. Wkrótce dostępna będzie nowatorska aplikacja obsługi głosowej SIRI Eyes Free firmy Apple. Inne elementy ADAMa idealnie przystosowujące go do wielkomiejskiego otoczenia to nowej generacji system wspomagania parkowania APA2, system ostrzegania o pojeździe w martwym polu SBSA, tryb wspomagania układu kierowniczego CITY oraz unikatowy dla Opla, chowany w tylnym zderzaku, bagażnik rowerowy FlexFix.


„Artystyczny kunszt i niemiecka precyzja” to uhonorowana wieloma nagrodami zasada Opla, którą ADAM wprowadza do segmentu modnych aut klasy A. ADAM wyróżnia się muskularnym, oryginalnym kształtem, dalekim od stylu retro, oraz śmiałymi, dynamicznymi proporcjami nadwozia. Eksperci przewidują, że segment modnych aut miejskich klasy A, do którego należy ADAM, będzie w ciągu najbliższych lat stale rósł. Od 2000 roku sprzedaż modnych aut klasy A (o długości około 3,7 m) wzrosła w Europie mniej więcej 30 procent,
a luksusowych samochodów w segmencie B (około 4 m długości) aż o 110 procent. Modelem ADAM Opel chce rywalizować na tym szybko powiększającym się rynku.