Aktualności Opla - Nowa Opel Mokka: linki

Dowiedz się więcej
o nowym Oplu Mokce.

Wyrafinowana i mocna sylwetka w kształcie klina,
o miękko zaokrąglonych liniach, pełna innowacyjnych systemów zapowiada nowe doświadczenia.

Nowy Opel Mokka. Wyróżnia.

2012-10-03

  • Agencja reklamowa Scholz & Friends odpowiedzialna za międzynarodową kampanię promocyjną Opla Mokki
  • Pierwszy kompaktowy SUV producenta z Rüsselsheim

Aktualności Opla - Pewny siebie i nietuzinkowy

Rüsselsheim/Hamburg. Pewny siebie
i nietuzinkowy. Oto jak Opel przedstawia swój nowy model – Mokkę – pierwszy model
w segmencie subkompaktowych SUVów oferowany przez niemieckiego producenta. Kampania reklamowa została przygotowana przez międzynarodową agencję reklamową Scholz & Friends. Ukazuje ona Mokkę, jako idealnego kompana dla kierowców, którzy cenią sobie niezależność i chcą stylowo i ze smakiem wyróżnić się z tłumu. Ten przekaz ma odzwierciedlać hasło przewodnie kampanii „Nowy Opel Mokka. Wyróżnia.” W kampanii zostaną wykorzystane takie kanały jak telewizja, prasa i oczywiście internet oraz same salony marki Opel.


Kierowca występujący w reklamie telewizyjnej Mokki wyróżnia się z tłumu. W monotonnym świecie konformistów podkreśla swoją niezależność właśnie dzięki Mokce. To nie w jego stylu wtapiać się w tło, chce iść swoją drogą, ale zawsze w dobrym guście. Ten czterdziestosekundowy spot reklamowy uwydatnia tę niezależną i zdecydowaną postawę. Mokka to doskonały samochód dla tych, którzy podążają własnymi ścieżkami. Jednocześnie jej kompaktowa forma sprawia, że Mokka jest świetnym kompanem w codziennych wyzwaniach.

Aktualności Opla - Mokka to pierwszy subkompaktowy SUV segmencie , który oferuje tak zaawansowane technologie

„Mokka to pierwszy subkompaktowy SUV
w segmencie, który oferuje tak zaawansowane technologie Opla jak kamera Opel Eye, wspomagające kierowcę i podnoszące bezpieczeństwo. To dlatego wydźwięk kampanii musi podkreślać pewność i innowacyjność naszego samochodu” – mówi Tomás Caetano, odpowiedzialny za marketing marki Opel – „Dlatego prezentujemy wszystkie elementy bezpieczeństwa i zwiększające komfort
w niekonwencjonalny sposób, przy wykorzystaniu różnych kanałów i dopasowaniu komunikatu do docelowych odbiorców”.

Scholz & Friends także koordynuje kampanię w kanałach prasy drukowanej i mediach elektronicznych. Reklamy drukowane i internetowe będą przyciągały takimi nagłówkami jak „Nowy Opel Mokka. Wyróżnia.” czy „Nowy Opel Mokka. Masz wjazd wszędzie”.
Frank Bauer, szef firmy S&F stwierdził: „Mokka to fizyczny wyraz postawy życiowej hołdującej niezależności
i pewności siebie. Taki przekaz mają wyrażać nasze kreacje we wszystkich kanałach komunikacji”.


Więcej informacji na temat Mokki można znaleźć na specjalnie przygotowanej prezentacji multimedialnej pod adresem: http://www.opelmicrosites.pl/mokka/, zaprojektowanej i stworzonej przez agencję S&F. Przewodni spot reklamowy wkrótce pojawi się w najważniejszych kanałach telewizyjnych w najbardziej atrakcyjnych porach. Nawiązujące reklamy pojawią się także w prasie drukowanej i internecie.