Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


NIEMIECKA TECHNOLOGIA NA CZELE.

Insignia GSi została dopracowana do perfekcji, aby dać kierowcy poczucie spełnienia.

 

Insignia GSi ma szanse przewyższyć Twoje oczekiwania.

  • Dynamiczny silnik diesla o pojemności 2 litrów i mocy 210 KM
  • 8-biegowa skrzynia automatyczna
  • Układ napędu 4x4 z wektorowaniem momentu obrotowego
  • Adaptacyjne zawieszenie FlexRide i hamulce Brembo
WIĘCEJ MNIEJ

PEŁNIA DYNAMIKI.

W Insignii GSi, standardowo wyposażonej w 8-stopniową przekładnię automatyczną, biegi zmieniasz również za pomocą manetek na kierownicy. Masz totalną kontrolę.

 

ADAPTACYJNY NAPĘD 4x4.

Adaptacyjny napęd 4x4 z funkcją wektorowania momentu obrotowego zapewnia płynniejszą, bardziej dynamiczną jazdę na ostrych zakrętach oraz jeszcze stabilniejsze, bardziej neutralne prowadzenie. Żadnych niespodzianek na ostro pokonywanych łukach.

 

  • Napęd 4x4 „Twinster” oferuje optymalną przyczepność tam, gdzie inne systemy mogą się nie sprawdzić
  • Nawet 60% momentu obrotowego może trafić na tylną oś i zostać odpowiednio rozdzielone pomiędzy kołami, w zależności od potrzeby
  • Układ automatycznie rozdziela moment napędowy nie tylko pomiędzy przednią i tylną osią, ale także pomiędzy tylnym prawym i tylnym lewym kołem. System efektywnie przekazuje moc na koło o najlepszej przyczepności z uwzględnieniem aktualnych warunków drogowych i dynamiki pojazdu.

 

WIĘCEJ MNIEJ

ADAPTACYJNY UKŁAD JEZDNY.

Adaptacyjny układ jezdny FlexRide® stale monitoruje i dostosowuje pracę amortyzatorów w ciągu milisekund. W zależności od wybranego trybu zmienia charakterystykę pracy układu kierowniczego i reakcję na naciśnięcie pedału przyspieszenia.

 

Kierowca Insignii GSi wyposażonej w elektromechaniczne zawieszenie ma bezpośrednią kontrolę nad jego pracą przez wybór trybu pracy: Standard, Tour lub Sport. Dedykowany wyłącznie dla GSi tryb Competition, aktywowany przez dwukrotne naciśnięcie przycisku ESP, pozwala wprawnym kierowcom zwiększyć nadsterowność i wyłączyć kontrolę trakcji.

 

WIĘCEJ MNIEJ

MOCNE HAMOWANIE.

Doskonały, mocny układ hamulcowy Brembo z charakterystycznymi, kolorowymi zaciskami znacząco skraca drogę hamowania.