31 stycznia 2018

„Życie w wielkim stylu”: Nowy Opel Grandland X

  • Wielka przyjemność: drzwi otwarte do największego SUV-a Opla
  • Wielka przygoda: rusz w nieznane z Grandlandem X podczas wyjątkowej 3-dniowej jazdy próbnej

Warszawa. W weekend w dniach 2 i 3 lutego odbyły się Dni Otwarte nowego SUV-a Opla – Grandlanda X. Klienci odwiedzający w tym czasie autoryzowane salony sprzedaży marki Opel w całej Polsce mieli unikalną okazję umówienia się na aż 3-dniową jazdę próbną. Ponadto klienci biznesowi mogą skorzystać ze specjalnej oferty wynajmu długoterminowego w ramach programu Opel Drive Plan i cieszyć się Grandlandem X na co dzień już od 889 zł netto miesięcznie.

 

„Ten weekend to doskonała sposobność, by osobiście poznać zalety Nowego Grandlanda X. To także świetna okazja, by w czasie wyjątkowych, aż 3-dniowych jazd próbnych, przekonać się, jak fascynująca może być codzienna jazda największym SUV-em Opla” – zachęcał Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland.

 

Dniom Otwartym towarzyszyła również szeroka kampania reklamowa. Do odwiedzenia salonów oraz przeżycia wielkiej przygody podczas jazd próbnych Grandlandem X zapraszał w spotach radiowych oraz internetowych materiałach wideo znany polski aktor Marcin Dorociński. Kampania z jego udziałem została przygotowana we współpracy z agencjami Scholz and Friends oraz OS3.

 

Z kolei telewizyjny spot reklamowy zatytułowany „Life’s Grand!” („Życie w wielkim stylu[D1] ”) podkreśla zadowolenie, jakie daje na nowo odkrywane poczucie wolności związane z prowadzeniem Opla Grandlanda X. Reklama zachęca, aby chociaż na chwilę zapomnieć o codziennej rutynie i na nowo odkryć smak przygody, jaką niesie każdy nowy dzień – lub po prostu znów zacząć bardziej cieszyć się życiem. Nowy Opel Grandland X oferuje to wszystko dzięki takim cechom, jak nowoczesne i dynamiczne linie nadwozia, atrakcyjna terenowa sylwetka i typowe atuty samochodu sportowo–użytkowego. Innymi słowy: mocny zawodnik, który przede wszystkim dostarcza przyjemności z jazdy! Reklama telewizyjna została przygotowana przez współpracującą z firmą Opel agencję kreatywną Heimat, a spot można zobaczyć w wybranych kanałach telewizyjnych w Polsce.

Znakomity poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz przyjemność z jazdy: Grandland X jako element stylu życia

Grandland X mierzący 4,48 metra długości na wiele sposobów udowadnia, że może być autem wszechstronnym i niezawodnym. Samochód udostępnia najnowocześniejsze technologie i systemy wspomagające kierowcę: adaptacyjne reflektory (AFL) LED, system automatycznego hamowania awaryjnego (AEB) z funkcją wykrywania pieszych, system wykrywania senności kierowcy (DDS), zaawansowany system wspomagania parkowania (APA) czy system kamer 360°. W środku poziom komfortu podnoszą opcjonalne ergonomiczne podgrzewane przednie fotele z certyfikatem AGR oraz podgrzewana kierownica. Dostęp do bagażnika ułatwia sterowany stopą mechanizm elektrycznego otwierania i zamykania tylnej klapy. Ponadto kierowca i pasażerowie Grandlanda X mogą korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań multimedialnych IntelliLink z obsługą interfejsów Android AutoTM i Apple CarPlayTM 1 .

1 Funkcja projekcji ekranu smartfona z systemem operacyjnym Android jest realizowana za pomocą interfejsu Android AutoTM, a projekcja ekranu iPhone'a przez interfejs Apple CarPlayTM (w chwili publikacji niniejszego materiału producenci nie udostępniają wersji polskojęzycznych). Więcej informacji o interfejsach znajdziesz na stronach www.apple.com/ios/carplay/ i www.android.com/auto/. Apple CarPlay jest znakiem towarowym firmy Apple Inc., zarejestrowanym w USA i innych krajach. Android jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Google.

 

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.