Opel Corsa OPC

MUSKULARNA SYLWETKA.

Sportowe osiągi świetnie komponują się z dynamiczną stylistyką. Taka właśnie jest Corsa OPC. Wystarczy spojrzeć na przedni spojler, nakładki zderzaków i progów bocznych oraz podwójną końcówkę układu wydechowego, aby poczuć potencjał mocy drzemiącej pod maską.

DYNAMICZNA STYLISTYKA.

BLIŻEJ ASFALTU.

Silnik o potężnej mocy 207 KM doskonale współpracuje ze zmodyfikowanym układem kierowniczym i obniżonym zawieszeniem FSD (Frequency Selective Damping), którego amortyzatory oferują stopień tłumienia dopasowany do zróżnicowanych częstotliwości drgań kół. Pełną kontrolę nad pojazdem dopełniają tarcze hamulcowe o średnicy 308 mm.

 

Standardowe wyposażenie nadwozia obejmuje m.in.:

  • Sportowe zawieszenie FSD
  • Obniżone podwozie i zmodyfikowany układ kierowniczy
  • Podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
  • Podwójną końcówkę układu wydechowego z tłumikiem Remus
  • 17” obręcze kół OPC ze stopów lekkich

 

Zużycie paliwa i emisja CO2: Opel Corsa OPC 7,5 l/100 km, 174 g/km; wg Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz Rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008, w cyklu mieszanym, na podstawie oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Rzeczywiste wartości mogą różnić się od podanych w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników natury nietechnicznej.

 

WIĘCEJ MNIEJ

BLIŻEJ SYLWETKI.

W Corsie OPC możesz zasiąść w sportowych, profilowanych fotelach Recaro, dopasowujących się do sylwetki. Inne elementy w stylizacji OPC to m.in. panel wskaźników, kierownica czy nakładki pedałów. Aktywne systemy bezpieczeństwa zostały odpowiednio skalibrowane.

 

Standardowe wyposażenie wnętrza obejmuje m.in.:

 

  • Sportowe fotele Recaro
  • Pokrytą skórą kierownicę o płaskiej podstawie
  • Pokrytą skórą dźwignię zmiany biegów OPC
  • Sportowe wskaźniki OPC
  • Nakładki progów drzwi OPC
  • Sportowe nakładki pedałów ze szczotkowanej stali
  • Komputer pokładowy
  • Klimatyzację sterowaną elektronicznie
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie
  • Układ stabilizacji toru jazdy ESP®Plus i układ kontroli trakcji

 

WIĘCEJ MNIEJ
  • NADWOZIE

    BLIŻEJ ASFALTU.

    Silnik o potężnej mocy 207 KM doskonale współpracuje ze zmodyfikowanym układem kierowniczym i obniżonym zawieszeniem FSD (Frequency Selective Damping), którego amortyzatory oferują stopień tłumienia dopasowany do zróżnicowanych częstotliwości drgań kół. Pełną kontrolę nad pojazdem dopełniają tarcze hamulcowe o średnicy 308 mm.

     

    Standardowe wyposażenie nadwozia obejmuje m.in.:

    • Sportowe zawieszenie FSD
    • Obniżone podwozie i zmodyfikowany układ kierowniczy
    • Podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne
    • Podwójną końcówkę układu wydechowego z tłumikiem Remus
    • 17” obręcze kół OPC ze stopów lekkich

     

    Zużycie paliwa i emisja CO2: Opel Corsa OPC 7,5 l/100 km, 174 g/km; wg Rozporządzenia (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz Rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008, w cyklu mieszanym, na podstawie oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Rzeczywiste wartości mogą różnić się od podanych w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników natury nietechnicznej.

     

  • WNĘTRZE

    BLIŻEJ SYLWETKI.

    W Corsie OPC możesz zasiąść w sportowych, profilowanych fotelach Recaro, dopasowujących się do sylwetki. Inne elementy w stylizacji OPC to m.in. panel wskaźników, kierownica czy nakładki pedałów. Aktywne systemy bezpieczeństwa zostały odpowiednio skalibrowane.

     

    Standardowe wyposażenie wnętrza obejmuje m.in.:

     

    • Sportowe fotele Recaro
    • Pokrytą skórą kierownicę o płaskiej podstawie
    • Pokrytą skórą dźwignię zmiany biegów OPC
    • Sportowe wskaźniki OPC
    • Nakładki progów drzwi OPC
    • Sportowe nakładki pedałów ze szczotkowanej stali
    • Komputer pokładowy
    • Klimatyzację sterowaną elektronicznie
    • Elektrycznie sterowane szyby przednie
    • Układ stabilizacji toru jazdy ESP®Plus i układ kontroli trakcji