„Życie w wielkim stylu”: Nowy Opel Grandland X
5 lutego 2018
- Wielka przyjemność: drzwi otwarte do największego SUV-a Opla
- Wielka przygoda: rusz w nieznane z Grandlandem X podczas wyjątkowej 3-dniowej jazdy próbnej
Warszawa. W weekend w dniach 2 i 3 lutego odbyły się Dni Otwarte nowego SUV-a Opla – Grandlanda X. Klienci odwiedzający w tym czasie autoryzowane salony sprzedaży marki Opel w całej Polsce mieli unikalną okazję umówienia się na aż 3-dniową jazdę próbną. Ponadto klienci biznesowi mogą skorzystać ze specjalnej oferty wynajmu długoterminowego w ramach programu Opel Drive Plan i cieszyć się Grandlandem X na co dzień już od 889 zł netto miesięcznie.
„Ten weekend to doskonała sposobność, by osobiście poznać zalety Nowego Grandlanda X. To także świetna okazja, by w czasie wyjątkowych, aż 3-dniowych jazd próbnych, przekonać się, jak fascynująca może być codzienna jazda największym SUV-em Opla” – zachęcał Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland.
Dniom Otwartym towarzyszyła również szeroka kampania reklamowa. Do odwiedzenia salonów oraz przeżycia wielkiej przygody podczas jazd próbnych Grandlandem X zapraszał w spotach radiowych oraz internetowych materiałach wideo znany polski aktor Marcin Dorociński. Kampania z jego udziałem została przygotowana we współpracy z agencjami Scholz and Friends oraz OS3.
Z kolei telewizyjny spot reklamowy zatytułowany „Life’s Grand!” ("Życie w wielkim stylu") podkreśla zadowolenie, jakie daje na nowo odkrywane poczucie wolności związane z prowadzeniem Opla Grandlanda X. Reklama zachęca, aby chociaż na chwilę zapomnieć o codziennej rutynie i na nowo odkryć smak przygody, jaką niesie każdy nowy dzień – lub po prostu znów zacząć bardziej cieszyć się życiem. Nowy Opel Grandland X oferuje to wszystko dzięki takim cechom, jak nowoczesne i dynamiczne linie nadwozia, atrakcyjna terenowa sylwetka i typowe atuty samochodu sportowo–użytkowego. Innymi słowy: mocny zawodnik, który przede wszystkim dostarcza przyjemności z jazdy! Reklama telewizyjna została przygotowana przez współpracującą z firmą Opel agencję kreatywną Heimat, a spot można zobaczyć w wybranych kanałach telewizyjnych w Polsce.