Wersje

PORÓWNAJ WERSJE.

Wybierz model z dostępnej gamy.

3 wysokości. 4 długości. Od 2 800 do 4 500 kg dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu.
2 wersje – z napędem na przednią i tylną oś. Zdolność holowania do 3 ton.
Do 17 m 3 pojemności ładunkowej. Do 2,1 tony ładowności.

MOVANO FURGON

Opel Movano Furgon z pojedynczą kabiną załogową to duży samochód dostawczy dostępny w 4 długościach nadwozia i 3 wysokościach dachu. Oferuje m.in. obszerną przestrzeń ładunkową do 17m3 pojemności, ładowność do 2,2 tony i podłodze o maksymalnej długości do 4,3 m. W takim wnętrzu zmieści się niemały ładunek. Również kilka europalet, które z łatwością można załadować przez boczny otwór drzwiowy o szerokości 1 270 mm.  

 

  • Tapicerka tekstylna Pulse, ciemna
  • Fotel kierowcy z regulacją w 6 kierunkach z podłokietnikiem
  • Podwójne siedzenie pasażera
  • Elektrycznie sterowane przednie szyby
  • Pełna przegroda kabiny oddzielająca przedział pasażerski od ładunkowego
  • System schowków, uchwytów na napoje oraz półek na desce rozdzielczej i drzwiach
  • Półki sufitowe dla kierowcy i pasażera
  • Punkty mocowania ładunku w podłodze i na tylnych słupkach przestrzeni ładunkowej
  • Dwa gniazda zasilania 12V na desce rozdzielczej
  • System ogrzewania z recyrkulacją powietrza
  • Radioodbiornik R15 BT USB z 2 głośnikami, złączami USB i Bluetooth
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne ze zintegrowanymi kierunkowskazami
  • Prawe drzwi przesuwane bez okna
  • Lewy panel boczny bez okna
  • Tylne drzwi nieprzeszklone otwierane pod kątem 180 stopni
  • Światła do jazdy dziennej LED
  • Przednia poduszka powietrzna kierowcy
  • System antypoślizgowy (ABS) ze wspomaganiem hamowania awaryjnego (EBA)
  • System stabilizacji toru jazdy (ESP®) z system kontroli trakcji
  • Automatyczne sterowanie wycieraczkami i oświetleniem – czujnik deszczu i światła
  • Zdalnie sterowany zamek centralny
  • Komputer pokładowy

MOVANO FURGON Z PODWÓJNĄ KABINĄ

Opel Movano Furgon z podwójną kabiną załogową to specjalista od transportu ludzi i ładunku. Dwa miejsca obok kierowcy, cztery miejsca na tylnej kanapie, pasy bezpieczeństwa i zagłówki przy każdym fotelu to standard wyposażenia. Stała przegroda oddziela kabinę pasażerską od przedziału ładunkowego.

 

  • 4-miejscowa kanapa w 2. rzędzie
  • Lewy panel boczny ze stałym oknem
  • Prawe drzwi przesuwane ze stałym oknem
  • Podwójne siedzenie pasażera ze składanym oparciem środkowym tworzącym stolik z obrotową podstawką na laptopa

Skrzynia ładunkowa

Elementy wyposażenia standardowego:

 

  • Stalowa skrzynia ładunkowa z drewnianą podłogą impregnowaną laminatem
  • Szerokość skrzyni ładunkowej 2 040 mm
  • Aluminiowe (anodowane), o podwójnym poszyciu, w pełni demontowane burty boczne i tylna o wysokości 400 mm
  • Wysuwane zaczepy mocujące zintegrowane w podłodze skrzyni ładunkowej
  • Antynajazdowe boczne belki zabezpieczające (wszystkie wersje)
  • Rama stalowa zabezpieczająca kabinę
  • Osłony świateł tylnych
  • Opcjonalna skrzynia na narzędzia oraz tylna rama osłaniająca

 

Wywrotka

Elementy wyposażenia standardowego:

 

  • Wyładowanie na tył lub na trzy strony (prawo, lewo i tył)
  • Szerokość skrzyni ładunkowej 2 040 mm, długość do 3 205 mm
  • Stalowa skrzynia i burta czołowa galwanizowane na gorąco z ciemnoszarą powłoką poliestrową
  • Rama osłaniająca tył kabiny
  • Panel zdalnego sterowania skrzynią wyładowczą na sprężynowym przewodzie
  • Antynajazdowe boczne belki zabezpieczające (wszystkie wersje)
  • Tylna burta wyposażona w zawiasy górne i dolne
  • Aluminiowe (anodowane), o podwójnym poszyciu burty boczne i tylna
  • Uchwyt do mocowania drabiny
  • Dźwiękowy sygnał ostrzegający o pracy wywrotki
  • Wyłącznik bezpieczeństwa zasilania siłownika wywrotki
  • Wersje L3 wyposażone są standardowo w skrzynię na narzędzia
  • Osłony świateł tylnych
  • Opcjonalne stalowe burty boczne i tylna
  • Opcjonalna skrzynia na narzędzia oraz tylna rama osłaniająca

 

Kontener

Elementy wyposażenia standardowego:

 

  • Aluminiowa rama z gładkimi ścianami i drzwiami z żywicy poliestrowej
  • Dach przepuszczający światło
  • Podłoga pokryta powłoką przeciwpoślizgową
  • Trzy tapicerowane belki chroniące ściany zabudowy
  • Długość przestrzeni ładunkowej do 4 580 mm
  • Szerokość przestrzeni ładunkowej do 2 150 mm
  • Wysokość wewnątrz kontenera do 2 200 mm
  • Dwuskrzydłowe drzwi tylne otwierane pod kątem 270°
  • Opcjonalna zwijana aluminiowa roleta tylna
  • Opcjonalny odchylacz strugi powietrza na dachu kabiny
  • Opcjonalne przedłużenie kontenera nad kabinę kierowcy
  • Opcjonalne wykończenie panelami drewnianymi z dwoma belkami ochronnymi

 

Movano 4x4 Oberaigner

Układ umożliwia przeniesienie momentu obrotowego na 4 koła poprzez czasowe dołączenie napędu osi przedniej.
Sprawdza się w najbardziej wymagających warunkach atmosferycznych i drogowych.

 

  • Większe możliwości terenowe i lepsze właściwości trakcyjne
  • Reduktor o przełożeniu 1:1,42
  • Fabryczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
  • Dedykowany panel sterujący na desce rozdzielczej
  • Lekka i kompaktowa konstrukcja: niewielki wpływ na ładowność
  • Podniesione nadwozie o: 65 mm (przód) / 58 mm (tył, pojedyncze koła) / 45 mm (tył, bliźniacze koła)
  • Okresy międzyprzeglądowe po konwersji Oberaigner zgodne ze standardowymi interwałami Opla Movano
  • Konwersja dostępna dla wersji z napędem RWD: furgon, podwozie, wywrotka, skrzynia ładunkowa