Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


ZAWSZE W POGOTOWIU.

Układ automatycznego hamowania awaryjnego (AEB) z funkcją wykrywania pieszych ostrzega kierowcę o potencjalnej kolizji z pieszym lub pojazdem1 . W przypadku braku reakcji kierowcy może nawet automatycznie zatrzymać samochód.

 

1 Wyposażenie standardowe dla wersji Elite, dodatkowe wersji Essentia i Enjoy.

Układ aktywuje się automatycznie przy prędkościach pomiędzy 5 a 85 km/h. Siła hamowania zmniejszająca prędkość potencjalnej kolizji wynosi 0,9 g przy prędkościach od 0 do 30 km/h. Przy prędkościach pomiędzy 30 a 85 km/h system redukuje prędkość maksymalnie o 22 km/h. Po przekroczeniu tego progu kierowca musi nacisnąć pedał hamulca, aby bardziej zredukować prędkość. Zakres reakcji systemu AEB uzależniony jest od stanu i typu wykrytego obiektu: 5–85 km/h dla obiektów w ruchu, 5–80 km/h dla obiektów stojących, 5–60 km/h dla pieszych. Systemy wspomagające kierowcę wspierają go w prowadzeniu, nie przejmują kontroli nad pojazdem oraz nie dają gwarancji bezbłędnego funkcjonowania w każdych okolicznościach, dlatego też nie zwalniają kierowcy z odpowiedzialności za bezpieczne prowadzenie pojazdu.

 

WIĘCEJ MNIEJ

POZOSTAŃ NA SWOIM PASIE.

Układ utrzymania na pasie ruchu (LKA)1 delikatnym ruchem kierownicy sugeruje korektę toru jazdy, jeśli niezamierzenie opuszcza pas ruchu.

 

1 Wyposażenie standardowe dla wersji Elite, dodatkowe wersji Essentia i Enjoy.

 

WIĘCEJ MNIEJ

JAZDA ZGODNIE Z OGRANICZENIEM.

Układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości (SSR)1 powiadamia kierowcę o ograniczeniu, ułatwiając jazdę zgodną z przepisami.

 

1 Wyposażenie standardowe dla wersji Elite, dodatkowe wersji Essentia i Enjoy.

WIĘCEJ MNIEJ

UTRZYMUJ BEZPIECZNĄ ODLEGŁOŚĆ.

Adaptacyjny tempomat1, podczas jazdy z prędkością pomiędzy 30 a 160 km/h, nie tylko utrzymuje zadaną prędkość ale i zachowuje bezpieczną odległość od pojazdu poprzedzającego. Funkcja szczególnie wygodna podczas długich podróży.

 

1 Wyposażenie standardowe dla wersji Enjoy i Elite, dodatkowe dla wersji Essentia. Dostępny od 2019 roku.
WIĘCEJ MNIEJ

BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM.

Komplet 4 poduszek, w tym kurtynowe boczne, stanowią jeden z ważniejszych elementów systemu ochrony pasażerów w przypadku silnego zderzenia czołowego lub bocznego.

BĄDŹ CZUJNY ZA KIEROWNICĄ.

Układ wykrywania zmęczenia kierowcy (DDS)1 monitoruje styl jazdy i interweniuje serią alertów dźwiękowych, gdy kierowca zdradza oznaki zmęczenia.

 

1 Po dwóch godzinach jazdy z prędkością powyżej 65 km/h, system emituje sygnał ostrzegający kierowcę. Układ kalkuluje poziom dekoncentracji kierowcy analizując sposób prowadzenia pojazdu, powtarzające się schematy, takie jak zbyt częste przekraczanie linii zajmowanego pasa, a następnie emituje serię intensywnych ostrzeżeń dźwiękowych. Po 10 minutach bezpiecznej jazdy system przechodzi na niższy poziom ostrzeżeń. Przy prędkości poniżej 65 km/h system przestaje monitorować poziom zmęczenia kierowcy.
WIĘCEJ MNIEJ

WYKRYWANIE PRZESZKÓD

Opcjonalny system monitorowania przestrzeni wokół samochodu wykorzystuje 12 czujników i wspomaga kierowcę w manewrowaniu przy niskich prędkościach oraz ostrzega o przeszkodach sygnałem dźwiękowym i wizualnym.