Samochody dostawcze Opel

Logistyka, transport, a może dystrybucja? Bez względu na dziedzinę, samochody dostawcze Opel, są w pełni gotowe na postawione przed nimi zadania.

Sprawdź!

#Bohaterowienacodzien: nawet gwiazdy Borussii Dortmund czasem pudłują

2016-04-27

  • Nadzwyczajne umiejętności: F2Freestylers zaskakują mistrzów z Dortmundu
  • Zabawny klip: Movano, Vivaro i Combo w roli nieustępliwych partnerów podczas treningu
  • Początek serii: kolejne nagrania wideo pojawią się w mediach społecznościowych

Rüsselsheim. Mats Hummels celuje, strzela i...
trafia w poprzeczkę. Piłka odbija się i ląduje
prosto na dachu Opla Movano zaparkowanego
za bramką. I to ma być reklama producenta
samochodów? Tak, bo zrobienie tradycyjnej
reklamy to żadne wyzwanie. W nowym hicie
Opla podbijającym media społecznościowe
gwiazdami są co prawda sportowcy, jednak na
pierwszy plan wysuwają się nie tylko gwiazdy
Borussii Dortmund, partnerskiego klubu Opla.
Beztroskie kopanie piłki przeradza się po chwili
w ekscytujący pojedynek z „bohaterami na co
dzień”, czyli z modelami Movano, Vivaro i Combo oraz ich kierowcami. Mistrzowie Borussii Dortmund są zdumieni
piłkarskimi umiejętnościami rzekomych budowlańców i rzemieślników.


Fachowcy okazują się być zespołem F2Freestylers, który tworzą prawdopodobnie najsłynniejsi freestylerzy
piłkarscy na świecie. Ich umiejętności podziwia wirtualna społeczność ze wszystkich kontynentów. Popisy
duetu można zobaczyć także w klipie Opla. Drybling, akrobatyczne ruchy i celne strzały przepuszczające piłkę
przez vany zrobiły duże wrażenie na widzach. Nagranie niedawno pojawiło się w oficjalnym kanale mediów
społecznościowych klubu Borussia Dortmund i zostało obejrzane ponad 5,3 mln razy i polubione 193 000 razy
w mniej niż 2 dni.

Aktualności Opla: Najlepszy pojedynek: F2 Freestylers z wizytą u Łukasza Piszczka i innych gwiazd BvB

„Umieszczane w mediach społecznościowych
nagrania wideo, których tematyka osnuta jest
na przykład wokół partnerstwa z klubami
piłkarskimi, sportów motorowych czy też innych
okazji, stanowią nowy filar komunikacji marki
Opel. Wzmacniają one emocjonalną lojalność
wobec marki i ukazują Opla w zaskakujący,
niekonwencjonalny sposób. To właśnie jest
nasza siła” — powiedziała Tina Müller, dyrektor
Opla ds. marketingu.

 


Koncepcja zapoczątkowana w kampanii „Umparken im Kopf” (niem. „zmiana nastawienia”) jest realizowana
w nowym klipie internetowym, który ukazuje zaskakujące oblicze Opla. To samo dotyczy przedstawionych
pojazdów marki. W nagraniu wideo #bohaterowienacodzien trio lekkich samochodów dostawczych Opla
zachwyca zaletami marki, takimi jak trwałość, niezawodność i wszechstronność. Ponadto klip udowadnia,
że modele Movano, Vivaro i Combo dają sposobność do świetnej zabawy. Wystarczy złożyć tylną kanapę
i otworzyć tylne drzwi, by F2Freestylers mogli wykorzystać samochody do doskonalenia swoich sztuczek.
Śmiały klip Opla jest dostępny w mediach społecznościowych Borussii Dortmund i Opla, na Facebooku,
YouTube i pod hasłem #bohaterowienacodzien.