Opel kontynuuje owocną współpracę sponsorską z klubami piłkarskimi

2015-02-19

  • Kontrakty z klubami niemieckiej pierwszej ligi z Fryburga i Mainz przedłużone o kolejne 2 lata

  • Długotrwała współpraca partnerska z Borussią Dortmund i Bayerem Leverkusen

  • Opel i Vauxhall sponsorami siedmiu europejskich reprezentacji narodowych i klubów ligowych
Aktualności Opla: Opel kontynuuje owocną współpracę sponsorską z klubami piłkarskimi

Rüsselsheim. Od sierpnia 2012 roku Opel jest oficjalnym partnerem czterech klubów Bundesligi: Borussii Dortmund, Bayernu 04 Leverkusen (oba zakwalifikowały się do fazy pucharowej Ligi Mistrzów 2014/15), FSV Mainz 05 oraz SC Freiburg.

 

Współpraca sponsorska Opla od początku była strategiczną i długoterminową inicjatywą, dlatego nie dziwi przedłużenie kontraktów z klubami z Mainz i Fryburga na kolejne 2 lata do końca sezonu 2017/18, niezależnie od tego, na którym poziomie rozgrywek ligowych pozostaną oba zespoły. Długoterminowe umowy z drużynami z Dortmundu i Leverkusen zostały zawarte już wcześniej.

 

„Zaangażowanie w futbol pozytywnie wpływa na wizerunek naszej firmy dzięki obecności w mediach i realizacji wspólnych inicjatyw z klubami. Popularność naszych partnerów to dla nas wielki atut. Nasz współpraca z SC Freiburg i Mainz 05 to oparta jest na szczerych, profesjonalnych i przyjaznych relacjach, które przynoszą korzyści obu stronom, niezależnie od miejsca drużyn w tabeli” – powiedział Peter Christian Küspert, wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej Grupy Opel. „Z pełną świadomością w 2012 roku zdecydowaliśmy się na współpracę z kilkoma klubami. Dzięki temu Opel „pojawia się” na stadionach regularnie, w każdy weekend, a korzystają na tym nie tylko kluby, ale również nasi klienci i dealerzy. Z przyjemnością będziemy utrzymywać partnerskie relacje z SC Freiburg i Mainz 05”.

Aktualności Opla: Opel kontynuuje owocną współpracę sponsorską z klubami piłkarskimi

Fritz Keller, prezydent SC Freiburg, dodał: “Cieszymy się, że Opel będzie nam towarzyszył w sportowych zmaganiach w Bundeslidze przez kolejne dwa lata. Współpraca bardzo dobrze nam się układa i od początku korzystają na tym obie strony. Niemiecka kampania Opla „Change your mind” jasno pokazała, że to firma, które nie boi się odważnych, innowacyjnych rozwiązań. To doskonały partner dla naszego klubu, bo podobnymi wartościami kierujemy się w naszej działalności w sporcie od ponad 30 lat.


„Z przyjemnością będziemy kontynuować owocną współpracę z Oplem. To rzetelna i przyjazna marka, które doskonale pasuje do Bundesligi i klubu Mainz 05. Nasze partnerskie relacje rodzą wiele wspólnych inicjatyw, ważnych dla obu stron” – powiedział Harald Strutz, prezydent FSV Mainz 05.


Eksperci z branży i fani futbolu zgodnie twierdzą, że 2,5 roku po powrocie do sponsoringu sportowego, Opel jest znów w pierwszej dziesiątce najważniejszych sponsorów niemieckiej piłki nożnej1. Marka współpracuje nie tylko z ligą zawodową. Opel angażuje się również w wiele lokalnych inicjatyw promujących sport. Dobrym przykładem jest m.in. organizowany po raz trzeci OPEL FAMILY CUP, czyli rodzinny turniej piłkarski, rozgrywany w różnych regionach Niemiec. Patronem wydarzenia ponownie będzie ambasador marki Opel, trener Borussii Dortmund, Jürgen Klopp.


Opel i Vauxhall są obecne również w świecie futbolu poza granicami Niemiec, gdzie współpracują z siedmioma europejskimi drużynami. Marka Vauxhall jest oficjalnym partnerem czterech reprezentacji narodowych: Anglii, Szkocji, Walii oraz Irlandii Północnej, a także klubu FC Liverpool w angielskiej Premiership. Błyskawica Opla widnieje natomiast na koszulkach zawodników Galatasaray AS w Turcji oraz Feyenoord Rotterdam w Holandii.