Opel Insignia Country Tourer: poszukiwacz przygód teraz również z napędem na przednią oś

2014-01-13

  • Muskularna sylwetka, niskie zużycie paliwa i emisja spalin
  • Międzynarodowa premiera na salonie samochodowym w Brukseli

Aktualności Opla: Insignia Country Tourer

Rüsselsheim/Bruksela. Nowy Opel Insignia Country Tourer to model o funkcjonalnościach wersji Sports Tourer wzbogacony o duszę „poszukiwacza przygód”, z dynamicznym wzornictwem i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Już wkrótce w salonach będzie również dostępny z napędem na przednią oś oraz z silnikiem benzynowym nowej generacji 1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection 125 kW/170 KM lub jednostką wysokoprężną 2.0 CDTI ECOTEC® 120 kW/163 KM. Model ten miał w styczniu swoją premierę na salonie samochodowym w Brukseli. Kierowcy doceniający off-roadową stylistykę Country Tourera, czyli muskularne antracytowe osłony progów, dolnych partii nadwozia i nadkoli oraz podwyższone zawieszenie, ale niekoniecznie potrzebujący napędu 4x4, będą mogli wybrać właśnie tę nową wersję Insignii. Co istotne, model z napędem na przednią oś oferuje niższe spalanie i emisję spalin. Szczegółowych informacji o dostępności modelu i cenach udzielają Autoryzowani Dystrybutorzy marki Opel.

Aktualności Opla: Insignia Country Tourer

„Przedstawiając Insignię Country Tourer z napędem tylko na przednią oś jeszcze bardziej uatrakcyjniamy ofertę naszego flagowego modelu” – twierdzi Peter Christian Küspert, dyrektor Opla ds. sprzedaży. „Nasza poszukiwaczka przygód pozostawia niezatarte wrażenie dzięki wyrafinowanej stylistyce. Wersja z napędem na przednią oś jest atrakcyjna dla tych kierowców, którzy są zwolennikami off-roadowego stylu, ale nie potrzebują auta z napędem 4x4, gdyż przemieszczają się głównie po mieście”.


Insignia Country Tourer z silnikiem diesla 2.0 CDTI ECOTEC®, napędem na przednią oś, 6-stopniową manualną skrzynią biegów i systemem Start/Stop zużywa jedyne 4,5 l paliwa na 100 km w cyklu mieszanym, i emituje tylko 119 g CO2/km. Dzięki tym wynikom Insignia Country Tourer z silnikiem 2.0 CDTI uzyskała w Niemczech kwalifikację A+ efektywności paliwowej.