Opel powraca do Szanghaju. Insignia Sports Tourer, Zafira Tourer i Astra GTC na salonie samochodowym

2013-04-17

Aktualności Opla | Opel powraca do Szanghaju na salon samochodowy

Szanghaj/Rüsselsheim. W kwietniu, podczas salonu samochodowego w Szanghaju Opel zaprezentował trzy modele, które jeszcze
w tym roku zostaną wprowadzone na chiński rynek. Po pięciu latach nieobecności na tej wystawie Opel powrócił prezentując Insignię Sports Tourer, Astrę GTC i Zafirę Tourer jako najważniejsze produkty swojej oferty. Na wystawie można było również obejrzeć Opla Antarę, średniej wielkości SUV-a, który jest obecnie najlepiej sprzedającym się modelem Opla w Chinach.


„Aby zadowolić zróżnicowane wymagania i potrzeby klientów tego rynku, Opel wprowadzi trzy nowe modele, które powiększą ofertę handlową Opla w Chinach. Wybrane modele odzwierciedlają najwyższą jakość
i osiągnięcia niemieckiej myśli technicznej. Wprowadzając na rynek właśnie te, wielokrotnie nagradzane, modele Opel przedstawia chińskim nabywcom niezwykle atrakcyjną ofertę w aż trzech różnych segmentach.” – powiedział Jürgen Keller, Director International Operations, Adam Opel AG.


Modele te nie zostały wybrane przypadkowo. To obecnie najbardziej popularne wśród młodych Chińczyków wersje samochodów, czyli kombi, coupé i minivan. „Chińczycy poszukują aut o nowoczesnej stylistyce
i wyróżniających się, dzięki którym będą odróżniać się w tłumie. To wymagający klienci, dla których ważne są charakter produktu i wysokiej jakości detale. Samochody Opla doskonale spełniają te oczekiwania.” – powiedział Jürgen Keller. Insignia Sports Tourer wejdzie do sprzedaży wkrótce po zakończeniu Salonu Samochodowego w Szanghaju. Natomiast Zafira Tourer i Astra GTC zostaną wprowadzone na chiński rynek jeszcze w drugiej połowie 2013 roku. W ubiegłym roku Opel sprzedał w Chinach 4 500 samochodów za pośrednictwem 22 dystrybutorów.


Obecność Opla na chińskim rynku to element eksportowej ofensywy. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat marka Opel zagościła z sukcesem w Izraelu, Singapurze, Chinach, Australii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Na tym nie koniec. Opel nadal poszukuje rynków eksportowych wszędzie tam, gdzie jest to uzasadnione
z biznesowego punktu widzenia.


Podczas salonu samochodowego w Szanghaju General Motors i inni powiązani z firmą producenci zaprezentowali łącznie ponad 50 modeli samochodów. Gama produktów była niezwykle zróżnicowana, począwszy od małych miejskich aut, poprzez luksusowe limuzyny, aż po samochody dostawcze marek Baojun, Buick, Cadillac, Chevrolet, Jiefang, Opel i Wuling.

 

W 2012 roku General Motors sprzedał 2,8 mln samochodów w Chinach.