Opel mistrzem jesieni

2012-11-29

  • Opel najchętniej kupowaną marką samochodów osobowych w Polsce w listopadzie
  • Doskonale skonstruowana oferta, niezawodna logistyka i działania komunikacyjne
  • Ofensywa produktowa Opla trwa


Aktualności Opla - Opel Astra sedan

Warszawa. Opel najbardziej dynamiczną marką tej jesieni. W listopadzie zajął pierwsze miejsce w sprzedaży samochodów osobowych i drugie miejsce w klasyfikacji generalnej. Liczbą 2 406 sprzedanych aut osobowych (dane wg Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego) niemal dwukrotnie podbił swoją zeszłoroczną sprzedaż z tego samego okresu, kiedy to sprzedanych zostało 1 546 sztuk.

 

Klienci wybierali przede wszystkim modele
z segmentu samochodów kompaktowych. Łącznie nabywców znalazło 1 179 Astr. To o ponad 370 sztuk więcej niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. Dużą popularnością cieszyła się także Corsa ze sprzedażą 764 sztuk, co ponad dwukrotnie przewyższyło zeszłoroczną sprzedaż tego modelu (listopad 2011 – 335 sztuk). Na kolejnym miejscu znalazł się Opel Insignia – 227 sztuk. Od początku roku do końca listopada Opel zwiększył swój udział w rynku do 7,13%.

 

Biorąc pod uwagę dane z lat ubiegłych tego samego okresu, listopadowa sprzedaż Opla okazuje się rekordowa od 2006 roku. „Na ten sukces złożyło się kilka istotnych czynników takich jak: doskonale skonstruowana oferta zarówno dla klientów indywidualnych jak i flotowych, niezawodna logistyka, wzorowa komunikacja, zaangażowanie całej sieci Dealerskiej Opla oraz oczywiście doskonałe samochody” – powiedział Wojciech Mieczkowski, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej General Motors Poland. „Listopadowy wynik daje nam świetną prognozę na grudzień i znakomitą pozycję wyjściową na przyszły rok, kiedy to z marką Opel chcemy powrócić na podium w Polsce.” – dodał.

 

Poza wprowadzeniem na rynek Ampery, pierwszego elektrycznego samochodu codziennego użytku, Opel przykuł w tym roku uwagę innowacyjnym subkompaktowym SUV-em – Oplem Mokka. Debiutująca
w październiku Mokka wzbudziła tak duże zainteresowanie wśród klientów, że ilość zamówień przekracza możliwości produkcyjne fabryki. Kolejnym ważnym krokiem było wzbogacenie gamy produkowanych w Gliwicach Astr wersją sedan oraz usportowioną Astrą OPC. Warto też wspomnieć o nowej generacji Combo, dostępnym w wielu wariantach nadwozia. W przyszłym roku na rynku pojawią się szykowny, miejski ADAM oraz Cascada, elegancki kabriolet średniej wielkości.