Zafira Tourer - Dowiedz się więcej

Nowa Zafira Tourer

Zaprojektowana o klasę wyżej. Zobacz dlaczego.

Dowiedz się więcej

Nowa Zafira Tourer. Podróż w klasie premium już za 82 400 złotych

2011-09-30

  • Fenomenalna funkcjonalność, oszczędne silniki oraz innowacyjne systemy wspomagania kierowcy

  • Do wyboru dwie wersje wyposażenia i siedem jednostek napędowych

Rüsselsheim. Nowa Zafira Tourer oferuje komfort podróżowania w klasie premium oraz innowacyjne technologie
w atrakcyjnej cenie. To co pozostawało tradycyjnie zarezerwowane dla aut klasy wyższej, teraz jest dostępne dla każdego, kto wybierze Zafirę Tourer. Użytkownicy tego wspaniałego samochodu będą mogli rozkoszować się unikalną atmosferą „salonki na kołach”. Nowa Zafira jest wyposażona w kompletnie zmodernizowany system siedzeń Flex 7 oraz charakterystyczny dla Opla zestaw rozwiązań funkcjonalnych. W ten sposób Zafira Tourer podnosi standard elastyczności i wyposażenia wnętrza w swoim segmencie pojazdów. Ten niekwestionowany lider funkcjonalności, który zadebiutował na 64. Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie, jest dostępny w Polsce w wersji Enjoy i Cosmo.


Cena za podstawową wersję Enjoy z silnikiem 1.8 o mocy 85 kW/115 KM wynosi 82 400 złotych. Za tę samą wersję
z silnikiem 1.4 Turbo o mocy 88 kW/120 KM trzeba zapłacić 87 400 złotych. Wersja Enjoy z silnikiem 1.8 i Pakietem Sportowym kosztuje 88 300 złotych. Ceny za najbogatszą wersję Cosmo z najmocniejszym silnikiem 2.0 CDTI
121 kW/165 KM zaczynają się od 110 900 złotych.

Aktualności Opla - Nowa Zafira Tourer. Podróż w klasie premium już za 82 400 złotych

Najwyższy poziom komfortu z fotelami klubowymi

Unikalne fotele klubowe zapewniają pasażerom tylnych siedzeń poziom komfortu spotykany w luksusowej limuzynie. To nowe rozwiązanie, zapewniające jeszcze więcej przestrzeni z tyłu, dostępne jest standardowo w wersji Cosmo, a w wersji Enjoy można je zamówić za dopłatą 1 000 złotych. Wystarczy kilka ruchów, aby trzy indywidualne siedzenia drugiego rzędu zamieniły się w dwa fotele, dając pasażerom o wiele więcej przestrzeni na nogi i wokół ramion, a złożone środkowe siedzenie utworzyło wygodny podłokietnik.


Od rynkowej premiery, Opel Zafira Tourer z silnikiem diesla 2.0 CDTI dostępny będzie w trzech wariantach mocy
81 kW/110 KM i 96 kW/130 KM oraz unowocześnionej
i wzmocnionej 121 kW/165 KM. Poza tym Zafira Tourer może być wyposażona w dwa warianty silnika 1.4 Turbo o mocy 88 kW/120 KM i 103 kW/140 KM oraz jednostkę 1.8 o mocy
85 kW/115 KM. Oprócz podstawowych wersji z silnikiem benzynowym i diesla, wszystkie modele mogą być wyposażone
w zmniejszającą zużycie paliwa technologię Start/Stop. Dla przykładu, Opel Zafira Tourer ecoFLEX 2.0 CDTI o mocy
96 kW/130 KM (kosztujący od 97 800 zł) spala jedynie 4,5 l oleju napędowego na 100 km (przy emisji 119 g/km CO₂).
To czyni z niego jednego z najbardziej oszczędnych i przyjaznych dla środowiska kompaktowych minivanów.


Najważniejszymi innowacjami Zafiry Tourer są systemy wspomagania kierowcy oraz bogaty zestaw rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Na jej pokładzie pracują takie systemy jak: oparty na czujniku radarowym aktywny tempomat, aktywna regulacja zasięgu świateł ILR, układ rozpoznawania znaków drogowych, układ monitorowania martwego pola w lusterku, układ hamowania w razie niebezpieczeństwa kolizji oraz zaawansowany system wspomagający parkowanie. Nowe systemy wspomagające kierowcę zapewniają odprężające, komfortowe i bezpieczne prowadzenie. Podstawą tych innowacyjnych rozwiązań jest wielokrotnie nagradzana przednia kamera drugiej generacji Opel Eye oraz wbudowany
w osłonę chłodnicy czujnik radarowy.


Za dopłatą 3 000 złotych dostępny jest także w pełni zintegrowany, unikalny bagażnik rowerowy FlexFix. Jest on teraz łatwiejszy w użytkowaniu i oferuje całą gamę nowych funkcji. Dzięki dodatkowemu mocowaniu można na nim przewozić nawet 4 rowery.