Nowy ambasador marki Opel: Lena

2010-09-30

  • Współpraca Opla ze zwyciężczynią konkursu Eurowizji 2010
  • Koncert-niespodzianka na zakończenie dni otwartych Opla w Rüsselsheim
  • Początek nowej strategii rewitalizacji marki Opel

Rüsselsheim. Zwyciężczyni Konkursu Piosenki Eurowizji 2010, Lena Meyer-Landrut z Niemiec, wystąpiła
z niezapowiedzianym, godzinnym koncertem na koniec Dnia Otwartego Opla w Rüsselsheim. Jednocześnie Alain Visser, wiceprezes ds. sprzedaży, marketingu i usług posprzedażnych, ogłosił, że ta dziewiętnastoletnia, znana z imienia artystka, która z dnia na dzień stała się sensacją, zostanie nowym ambasadorem marki Opel.


Koncertem Leny Opel rozpoczyna nową kampanię, która doda energii marce. Poza tradycyjnymi mediami reklamowymi, Opel skorzysta również z nowych kanałów komunikacji, takich jak internetowe portale społecznościowe.

„Cieszy nas, że mamy tak wspaniałego przedstawiciela marki. Lena to młoda, energiczna kobieta, która dodaje entuzjazmu naszej marce. Stanowimy świetne połączenie: muzyka to najbardziej emocjonalny sposób komunikacji, a język designu Opla jest najbardziej wyrazistym na rynku. Niekonwencjonalny wizerunek Leny także do nas pasuje, dzięki niej urzeczywistniamy hasło naszej marki: "Wir leben Autos"” – ogłosił Visser skandującemu przed koncertem Leny tłumowi.


Decydującym argumentem przemawiającym za wybraniem Leny na ambasadora marki Opel była jej siła, wyjątkowy talent i pasja, jaką wnosi do swojej muzyki. Długofalowa współpraca z Leną zakłada wsparcie jej w drodze na Koncert Piosenki Eurowizji 2011. Jednocześnie Lena weźmie udział
w przedsięwzięciach promujących Opla i jego produkty.