Innovation - Driving & Dynamics
Innowacje Opla - Drzwi portalowe FlexDoors®

Drzwi FlexDoors®

Wsiadanie i wysiadanie z auta nigdy nie było łatwiejsze.

Otwórz się na innowacje
Innowacje Opla - Reflektory AFL+

Reflektory AFL+

Prowadź bezpieczniej po zmroku i nocą.

Wcześniej widzisz, szybciej reagujesz

PROWADZENIE I DYNAMIKA JAZDY.

Najmocniejsi sportowcy w aktualnej ofercie pojazdów Opla – modele OPC, wyposażone w potężne silniki, które gwarantują wyjątkowe osiągi i precyzję prowadzenia. Posmakuj nowatorskich rozwiązań, teraz dostępnych w Twoich ulubionych modelach Opla i zafunduj sobie dodatkową porcję przyjemności z jazdy.

Innowacje Opla - Adaptacyjne zawieszenie FlexRide

Adaptacyjne zawieszenie FlexRide - aby Twój samochód lepiej się zachowywał na drodze

Jeden z najlepszych elektronicznych
systemów kontroli zawieszenia. FlexRide
jazdy reagując na warunki drogowe
i dostosowując się do stylu jazdy. Sercem
zaawansowanego systemu jest moduł
sterujący DMC, który odbiera dane
z podzespołów zawieszenia oraz układu
napędowego i odpowiednio je interpretuje.

 

Zobacz FlexRide:


Powiększ

Adaptacyjny napęd 4x4 na wszystkie koła

Stabilność kierunkowa i właściwości jezdne są jeszcze doskonalsze w wersjach wyposażonych w aktywny układ napędu na wszystkie koła, stale zmieniający rozdział momentu obrotowego między osiami. Dzięki temu podróżujesz bezpiecznie w każdych warunkach.

 

Zobacz Adaptacyjny napęd 4x4:


Powiększ

Tylne zawieszenie z drążkiem Watta to lepsze prowadzenie, większa stabilność i komfort

Zespolona oś tylna została zmodyfikowana
poprzez inteligentne wykorzystanie drążka
Watta, co zapewnia doskonałe osiągi na
każdej drodze. Unikalne zawieszenie tylne
Opla Astry, dostępne w wybranych wersjach
silnikowych, oparte jest na osi skrętnej
wyposażonej w drążek Watta. Chociaż
zasada działania drążka Watta jest znana od
ponad 200 lat, rozwiązanie to było do tej pory
wykorzystywane właściwie tylko
w samochodach sportowych.


Powiększ

Zawieszenie przednie
z kolumnami HiPerStrut

Zawieszenie HiPerStrut eliminuje przenoszenie znacznych sił z zespołu napędowego na układ kierowniczy i duże przeciążenia dla opon. Układ kierowniczy został prawie całkowicie uniezależniony od sił skrętnych powstających na kołach. Zwiększyła się też przyczepność podczas gwałtownego przyspieszania,
co w efekcie znacząco poprawiło charakterystykę prowadzenia.

 

Zobacz zawieszenie HiPerStrut:


Powiększ

Większa wydajność, mniejsze spalanie – gama silników silnikami ecoFLEX

Dzięki zoptymalizowaniu systemu kontroli pracy jednostki napędowej, zmianie przełożenia przekładni głównej, udoskonaleniu aerodynamiki przodu oraz podwozia, zastosowaniu elektrycznego wspomagania kierownicy i systemu inteligentnego zarządzania energią elektryczną oraz wskaźnika zmiany biegów na tablicy wskaźników, zużycie paliwa i emisja CO₂
w modelach ecoFLEX zostały znacząco zredukowane.


Powiększ

2.0 BiTurbo CDTI

Silnik 2.0 CDTI BiTurbo, generujący moc 143 kW/195 KM i moment obrotowy 400 Nm, jest prawdziwą perłą w klasie samochodów kompaktowych. Wyposażony w sekwencyjny system podwójnego turbodoładowania, zapewnia natychmiastowe acz płynne przyspieszenia przy każdej prędkości obrotowej – bez zjawiska tak zwanej turbodziury. Niezwykła wydajność silnika BiTurbo przekłada się również na wyjątkowo niskie i ekologiczne spalanie.

Zobacz silnik 2.0 BiTurbo CDTI:


Powiększ

1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection

125 kW/170 KM i moment obrotowy 280 Nm w oszczędnym silniku 1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection dowodzi, że mniejsza pojemność silnika nie oznacza mniejszej mocy. Większa jednostka wykonana w tej samej technologii, 2-litrowy turbodoładowany silnik o mocy 184 kW/250 KM, jest wyznacznikiem jakości w swojej klasie. Oprócz wysokiej skuteczności, oba silniki wyróżniają się płynną i cichą pracą podnosząc komfort podczas jazdy.

 

Zobacz silnik 1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection:


Powiększ

1.0 Turbo ECOTEC® Direct Injection

Zmniejszona pojemność skokowa, niższy poziom zużycia paliwa i emisji spalin oraz nowoczesne technologie, dostępne dotąd w jednostkach o większej pojemności, przy dużej mocy. To wszystko oferują teraz nowe, 3-cylindrowe silniki 1.0 Turbo ECOTEC® Direct Injection, charakteryzujące się wysoką efektywnością dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii turbodoładowania i wtrysku bezpośredniego.


Powiększ

Silnik diesla spełniający normę emisji spalin Euro 6


Od 1 września 2015 roku zacznie obowiązywać norma emisji spalin Euro 6. Opel już teraz jest na to przygotowany. Większość silników diesla oferowanych przez Opla spełnia te rygorystyczne normy, wykorzystując przy tym technologie ograniczające emisję tlenków azotu (Nox). Teraz moc ma jeszcze czystszą postać.


Zobacz silniki spełniające normy Euro 6: