Opel GTC OPC

WYJĄTKOWY.

Przesiądź się z codzienności do Opla GTC OPC. Muskularna stylistyka, pokaźny zapas mocy i doskonałe właściwości jezdne – oto mistrzowskie połączenie dopracowane na torze Nürburgring.

DYNAMICZNA STYLISTYKA.

 WYJĄTKOWA STYLISTYKA.

Subtelna stylistyka OPC nadaje autu wspaniały wygląd. Dynamicznie ukształtowane zderzaki, 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, nakładki na progi, spojler dachowy, opcjonalne światła tylne LED oraz wybór specjalnych lakierów OPC doskonale się komponują.

 

Jeśli potrzebujesz czegoś jeszcze bardziej jednoznacznego, możesz dodać muskularny pakiet stylizacyjny OPC, który dodatkowo wyeksponuje kształty nadwozia. Możesz również zamówić 20-calowe obręcze OPC.

 

WIĘCEJ MNIEJ

SPORT I KOMFORT W PARZE.

Wyczynowe, profilowane fotele Recaro z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i opcjonalnymi, regulowanymi poduszkami podparć bocznych w siedzisku i oparciu dbają o sylwetkę kierowcy i pasażera. Wyczynowa kierownica z płaską podstawą i sportowy panel wskaźników kierowcy nie pozwolą zapomnieć o wyścigowym duchu OPC.

 

WIĘCEJ MNIEJ
  • NADWOZIE

     WYJĄTKOWA STYLISTYKA.

    Subtelna stylistyka OPC nadaje autu wspaniały wygląd. Dynamicznie ukształtowane zderzaki, 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, nakładki na progi, spojler dachowy, opcjonalne światła tylne LED oraz wybór specjalnych lakierów OPC doskonale się komponują.

     

    Jeśli potrzebujesz czegoś jeszcze bardziej jednoznacznego, możesz dodać muskularny pakiet stylizacyjny OPC, który dodatkowo wyeksponuje kształty nadwozia. Możesz również zamówić 20-calowe obręcze OPC.

     

  • WNĘTRZE

    SPORT I KOMFORT W PARZE.

    Wyczynowe, profilowane fotele Recaro z regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i opcjonalnymi, regulowanymi poduszkami podparć bocznych w siedzisku i oparciu dbają o sylwetkę kierowcy i pasażera. Wyczynowa kierownica z płaską podstawą i sportowy panel wskaźników kierowcy nie pozwolą zapomnieć o wyścigowym duchu OPC.

     

DYNAMICZNE PROWADZENIE.

WYCZYNOWIEC.

Opel GTC OPC to prawdziwy wyczynowiec. Świadczy o tym specjalnie obniżone zawieszenie FlexRide z kolumnami HiPerStrut z przodu i drążkiem Watta z tyłu, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i przednie hamulce Brembo o zwiększonej wydajności. Wszystkie te podzespoły umożliwiają efektywne wykorzystanie 280 koni mocy i 400 Nm momentu obrotowego.

 

Zużycie paliwa i emisja CO2: 7,8 l/100 km ,184 g/km; Rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz Rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008, w cyklu mieszanym, na podstawie oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Rzeczywiste wartości mogą różnić się od podanych w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników natury nietechnicznej.

 

WIĘCEJ MNIEJ

PEŁNA KONTROLA.

Chcąc zrozumieć, co znaczy kontrola nad autem, musisz doświadczyć precyzyjnego układu sterowania, dostępnej na żądanie potężnej mocy oraz potencjału wyczynowych hamulców. WIĘCEJ MNIEJ

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE OBEJMUJE:

  • Sportowe, profilowane fotele
  • Adaptacyjny układ jezdny FlexRide z trybem OPC
  • Radioodtwarzacz CD 400
  • Antena typu „płetwa rekina”
  • 19” obręcze kół ze stopów lekkich
  • Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu
  • Zawieszenie OPC z kolumnami HiPerStrut z przodu i drążkiem Watta na osi tylnej
  • Spłaszczone u podstawy, pokryte skórą koło kierownicy OPC o średnicy 360 mm
  • Sportowe wskaźniki OPC
  • Drążek zmiany biegów OPC, nakładki na progi wewnętrzne OPC, aluminiowe nakładki na pedały
  • Lampki do czytania z przodu i tyłu
  • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych

 

WIĘCEJ MNIEJ
  • SILNIK

    WYCZYNOWIEC.

    Opel GTC OPC to prawdziwy wyczynowiec. Świadczy o tym specjalnie obniżone zawieszenie FlexRide z kolumnami HiPerStrut z przodu i drążkiem Watta z tyłu, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i przednie hamulce Brembo o zwiększonej wydajności. Wszystkie te podzespoły umożliwiają efektywne wykorzystanie 280 koni mocy i 400 Nm momentu obrotowego.

     

    Zużycie paliwa i emisja CO2: 7,8 l/100 km ,184 g/km; Rozporządzenie (WE) nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz Rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008, w cyklu mieszanym, na podstawie oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Rzeczywiste wartości mogą różnić się od podanych w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników natury nietechnicznej.

     

  • ZAWIESZENIE

    PEŁNA KONTROLA.

    Chcąc zrozumieć, co znaczy kontrola nad autem, musisz doświadczyć precyzyjnego układu sterowania, dostępnej na żądanie potężnej mocy oraz potencjału wyczynowych hamulców.
  • WYPOSAŻENIE

    WYPOSAŻENIE STANDARDOWE OBEJMUJE:

    • Sportowe, profilowane fotele
    • Adaptacyjny układ jezdny FlexRide z trybem OPC
    • Radioodtwarzacz CD 400
    • Antena typu „płetwa rekina”
    • 19” obręcze kół ze stopów lekkich
    • Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu
    • Zawieszenie OPC z kolumnami HiPerStrut z przodu i drążkiem Watta na osi tylnej
    • Spłaszczone u podstawy, pokryte skórą koło kierownicy OPC o średnicy 360 mm
    • Sportowe wskaźniki OPC
    • Drążek zmiany biegów OPC, nakładki na progi wewnętrzne OPC, aluminiowe nakładki na pedały
    • Lampki do czytania z przodu i tyłu
    • Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych