OPEL.
PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO WSZYSTKICH.
NASZA MISJA.

Nie wiemy, co przyniesie przyszłość.
Ale wiemy, że nie może być taka sama jak przeszłość.
Wszystko musi się zmienić: świat dookoła, nasze miasta, nasze życie.

Chcemy zapewnić wszystkim dostęp do mobilności. Wyeliminować wypadki drogowe,
hałas i emisję spalin. Stworzyć technologie służące ludziom i planecie, którą z dumą zostawimy naszym dzieciom.

To nasze aspiracje. Chcemy, aby każdy mógł uczestniczyć w tych przemianach.

Dlaczego coś tak istotnego miałoby być dostępne tylko dla wybranych?

Nie zawsze musimy być pierwsi. Ale zawsze chcemy jako pierwsi sprawić, żeby to, co najlepsze, stawało się dostępne dla wszystkich.

Nie ma czasu do stracenia. Bo tylko innowacje, które dostępne są dla wszystkich, naprawdę uczynią nasz świat lepszym.

OPEL. PRZYSZŁOŚĆ NALEŻY DO WSZYSTKICH.


Wypadek może przydarzyć się każdemu, ale tylko nieliczni mogą liczyć na natychmiastową pomoc. Nie powinno tak być, dlatego prawie każdy nowy Opel wyposażony jest w system OnStar z funkcją automatycznego reagowania na zderzenie.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Świat potrzebuje ciągłych innowacji w alternatywnych systemach napędu. Opel Ampera-e oferujący zasięg aż 520 km na jednym ładowniu (wg NEDC) to lider e-mobilność.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Niemiecka inżynieria zbyt długo pozostawała luksusem dostępnym dla wybranych. Wraz z Nową Insignią Opel udostępnia dla wszystkich technologie klasy premium, w tym m.in. usługę osobistego opiekuna kierowcy czy matrycowe reflektory LED.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Najwyższej jakości obsługa powinna być dostępna dla każdego. Dlatego osobisty opiekun kierowcy OnStar, dostępny 24 godziny na dobę, może zarezerwować dla Ciebie pokój w hotelu, nawet podczas podróży – wystarczy nacisnąc przycisk.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

„Opel dotrzymuje słowa. Dla wszystkich!”

Jürgen Klopp, ambasador marki Opel, spogląda w przyszłość.

A co Ty o tym myślisz?

Spytaliśmy ludzi, co myślą o naszym nowej misji: „Przyszłość należy do wszystkich”.

„Przyszłość: nie tylko dla tych, których na to stać.”

Dyrektor ds. marketingu Tina Müller o nowej misji marki Opel.