Opel Vivaro - Silniki i skrzynie biegów

Jazda testowa

Jeśli chcesz umówić się na jazdę testową wybranym modelem Opla, kliknij na poniższy link.

Zarezerwuj jazdę testową

Zredukowane zużycie paliwa i emisja spalin.

Nowa generacja silników diesla o pojemności 1,6 litra generuje większą moc, zużywa mniej paliwa i emituje mniej spalin.

Powiększ

Większa moc, mniejsze spalanie

Opel Vivaro wykorzystuje silniki z turbosprężarkami o zmiennej geometrii lub z technologią BiTurbo. Jednostki 1,6-litrowe są w stanie wygenerować moc w zakresie od 66kW/90 KM do 103 kW/140 KM z solidnym momentem obrotowym, a zarazem ze zredukowanymi zużyciem paliwa oraz emisją spalin.


Powiększ

Technologia BiTurbo

Zaawansowane jednostki napędowe w Oplu Vivaro wykorzystują układ dwóch turbosprężarek o różnej wielkości. Mniejsza zapewnia błyskawiczną reakcję przy niższych obrotach silnika, większa natomiast przy wyższych. Podwójny system chłodzenia zapewnia szybki dopływ odpowiedniej ilości powietrza do komór spalania. W rezultacie otrzymujemy imponującą responsywność i wydajność pracy silnika przy ograniczonym zużyciu paliwa.


Powiększ

EcoFLEX w Vivaro

Emblemat ecoFLEX mówi wiele o Twojej przedsiębiorczości i stosunku do środowiska naturalnego. Oszczędna jednostka 1.6 CDTI ecoFLEX ze standardowym systemem Start/Stop automatycznie wyłącza się podczas postoju, na przykład na światłach, redukując zużycie paliwa i emisji spalin niemal do zera. Obniżeniu spalania i emisji CO2 sprzyja również szereg energooszczędnych technologii takich jak: układ odzyskiwania energii podczas zwalniania i hamowania, bezobsługowy filtr cząstek stałych, innowacyjny układ wtrysku paliwa oraz turbosprężarka o zmiennej geometrii. Niezależnie od tego, czego oczekujesz w zakresie transportu lekkiego, wypróbuj ecoFLEX jako krok w stronę świadomej ekologicznie i wydajnej działalności zawodowej.


Powiększ

Elementy wpływające na redukcję kosztów eksploatacji

Oprócz opcjonalnego systemu Start/Stop, wspomagającego redukcję zużycia paliwa, Opel Vivaro jest też wyposażony w energooszczędną pompę wodną, włączającą się tylko wtedy, gdy jest to niezbędne, oraz pompę olejową o zmiennej pojemności doprowadzającą tylko taką ilość oleju, jaka jest niezbędna.

Inteligentny system ładowania akumulatora
zasila go głównie energią pozyskaną podczas
zwalniania i hamowania.

Zastosowanie bezobsługowego paska rozrządu oraz filtra cząstek stałych przyczynia się do zmniejszenia kosztów eksploatacji pojazdu i wydłużenia okresów międzyprzeglądowych do 2 lat lub 40 000 km przebiegu.


Zużycie paliwa i emisja CO2: Vivaro Furgon: 7,4-5,9 l/100 km, 195-155 g/km, Vivaro Furgon z podwójną kabiną: 6,6-5,9 l/100 km, 174-155 g/km, wg dyrektyw WE 715/2007 i WE 692/2008 oraz 80/1268/EWG i 2004/3/WE, w cyklu mieszanym, na podstawie oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Faktyczne wartości mogą różnić się od podanych w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników natury nietechnicznej.