Opel Movano - Power Train
Opel Movano – Jazda testowa

Jazda testowa

Jeśli chcesz umówić się na jazdę testową wybranym modelem Opla, kliknij na poniższy link.

Zarezerwuj jazdę testową

MOC JAKIEJ POTRZEBUJESZ.

Opel Movano może mieć napęd na przednie lub tylne koła. Wybór odpowiedniego dla Ciebie wariantu umożliwi realizację nawet najtrudniejszych i wymagających zadań.


Dostępne są też:

  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Tylny układ różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym
  • Przystawka odbioru mocy dla różnych konwersji
Powiększ

Powiększ Dwa układy napędowe: FWD
i RWD

Nie ma dwóch takich samych zadań, tak jak nie ma dwóch takich samych dróg. Jeżeli ciężkie ładunki to codzienność w Twojej działalności, to optymalnym rozwiązaniem jest napęd na tylne koła. Opel Movano Furgon jest dostępny z napędem na tylną oś w dwóch długościach nadwozia, w wersjach o masie całkowitej 3500 i 4500 kg, ze zdolnością holowania 3,5-tonowych przyczep. Maksymalna dopuszczalna masa całkowita Opla Movano Furgon z napędem na przednią oś wynosi 3500 kg – wystarczająco dużo dla realizacji większości zadań.


Powiększ

Napęd na tylne koła RWD

Modele z napędem na tylną oś wyróżniają się następującymi zaletami:

  • Zwiększonym dopuszczalnym naciskiem na osie i większą dopuszczalną masą całkowitą do 4,5t
  • Możliwością holowania większych przyczep
    o masie całkowitej do 3,5t
    (wersja z podwójnymi kołami tylnymi)
  • Większą trakcją w trudnym terenie
  • Odpornością na zwiększone obciążenia
  • Mniejszym promieniem zawracania

Powiększ

Napęd na przednie koła FWD

Napęd na przednią oś oznacza również określone korzyści nad napędem tylnej osi:

  • Niższe koszty eksploatacji wynikające przede wszystkim z mniejszego zużycia paliwa
  • Niżej położoną podłogę przedziału ładunkowego
  • Większą odległość pomiędzy nadkolami tylnych kół
  • Niższą masę własną pojazdu
  • Większą ładowność

Powiększ

Zawieszenie pneumatyczne

Na liście wyposażenia dodatkowego znajduje się również regulowane tylne zawieszenie pneumatyczne odczuwalnie zwiększające komfort jazdy i ułatwiające załadunek pojazdu.


Dodatkowy akumulator

Zalecany do samochodów z dodatkowym podgrzewaniem wnętrza i systemem klimatyzacji oraz konwersji obciążonych elektrycznie.


Powiększ

Układ różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym (LSD)

Podczas jazdy w trudnym terenie lub na śliskiej nawierzchni przekazuje moment napędowy na tylne koło o większej przyczepności (tylko w wersjach RWD).