Opel Movano – Jazda testowa

Jazda testowa

Jeśli chcesz umówić się na jazdę testową wybranym modelem Opla, kliknij na poniższy link.

Zarezerwuj jazdę testową

Wydajne silniki.

Większy moment obrotowy przy niższych obrotach i przy mniejszym zużyciu paliwa. Brzmi jak pusta obietnica? Mocnym sercem Opla Movano są dynamiczne, oszczędne silniki1. Wybierz optymalną dla Ciebie jednostkę napędową w odpowiadającej Twoim potrzebom wersji nadwozia.

Powiększ

Gama silników

Opel Movano w wersjach Kombi i Autobus
dostępny jest z silnikami diesla 2.3 CDTI
BiTurbo z technologią BlueInjection, dzięki
której jednostki te spełniają rygorystyczne
wymogi normy Euro 6. Dostępne warianty
mocy to 107 kW/145 KM przy 350 Nm oraz
125 kW/170 KM przy 350 Nm dla Movano
Kombi i 107 kW/145 KM przy 350 Nm oraz
120 kW/163 KM przy 360 Nm dla Movano
Autobus. Wszystkie silniki wyposażone są
standardowo w system Start/Stop.


Powiększ

Technologia BiTurbo

Zaawansowane technologicznie silniki
z podwójnym systemem doładowania łączą
zalety małej (szybko dostępna moc i wysoki
moment obrotowy przy niskich obrotach silnika)
oraz dużej turbosprężarki (duża moc i wysoki
moment obrotowy przy wysokich obrotach
silnika). Podwójny system chłodzenia powietrza
doładowywanego wspomaga efektywne
spalanie. W rezultacie pojawia się stały wysoki
moment obrotowy przy niskich obrotach silnika
oraz duża moc przy wyższej prędkości obrotowej.


Tryb ECO

Należący do wyposażenia standardowego z silnikami BiTurbo tryb Eco Mode umożliwia dalszą redukcję zużycia paliwa nawet o 10%. Układ aktywowany jest za pomocą przycisku na desce rozdzielczej, o czym świadczy świecąca się dioda na panelu wskaźników.


Eco Mode powoduje:

  • Zmniejszenie momentu obrotowego i mocy silnika
  • Zmianę sposobu reakcji na naciśnięcie pedału przyspieszenia
  • Zmianę charakterystyki pracy układu klimatyzacji
  • Dodatkowo wskaźnik zmiany przełożeń podpowiada optymalny moment zmiany biegu.


Układ Ecco Mode można wyłączyć całkowicie przyciskiem lub tymczasowo, zdecydowanym dociśnięciem pedału przyspieszenia.

Z powodów technicznych układ Eco Mode nie jest dostępny z opcją podwyższonych obrotów biegu jałowego.


Powiększ

6-biegowa manualna skrzynia biegów

Wyposażeniem standardowym wszystkich
jednostek napędowych jest 6-biegowa
przekładnia manualna. W odróżnieniu od
skrzyń 5-biegowych, dzięki doskonałemu
zestopniowaniu przełożeń, optymalizuje osiągi
przy niższym spalaniu. Zmiana biegów i ich
synchronizacja stoją na najwyższym poziomie.

Wszystkie modele mają wskaźnik zmiany
biegów. Dla optymalizacji zużycia paliwa lampka
kontrolna na tablicy wskaźników informuje
kierowcę, kiedy należy zmienić przełożenie.


1Zużycie paliwa i emisja CO2 – Movano Kombi i Autobus: 6,6-6,3 l/100 km, 197-193 g/km, wg dyrektyw
WE 715/2007 i WE 692/2008 oraz 80/1268/EWG i 2004/3/WE, w cyklu mieszanym, na podstawie
oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Faktyczne wartości mogą różnić się od podanych
w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników
natury nietechnicznej.