NOWY CROSSLAND X.

Stworzony specjalnie dla Ciebie! Do pracy i po pracy, na samotną przejażdżkę i wypad z przyjaciółmi. Crossland X zachwyca elastycznością wnętrza, nowoczesnymi rozwiązaniami i stylistyką rasowego SUV-a.

ZACHWYCA NIE TYLKO SYLWETKĄ.

Najnowocześniejsze rozwiązania techniczne1, znane
z klasy wyższej, takie jak panoramiczna kamera cofania czy reflektory adaptacyjne AFL
w technologii LED
, czynią jazdę bezpieczniejszą.

MNIEJ OGRANICZEŃ, WIĘCEJ MOŻLIWOŚCI.

Crossland X dopasowuje się do Twojego stylu życia. Jest niezwykle wszechstronny i udostępnia mnóstwo miejsca na przedmioty, bez których nie potrafisz się obejść na co dzień i w podróży.

> ROZEJRZYJ SIE PO WNĘTRZU

Close

  • Pojemność bagażnika od 410 do 1 255 l
  • Przesuwane tylne siedzenia z oparciem składanym w proporcji 40/60 oraz składany podłokietnik umożliwiający przewożenie długich przedmiotów
  • Obszerne wnętrze i wiele praktycznych schowków
  • Podwójna podłoga bagażnika
Close

  • Wyświetlacz projekcyjny prezentuje wiele przydatnych informacji, pomiędzy kierownicą a szybą przednią.
  • Panoramiczna kamera cofania 180° (Panoramic Rear View Camera) monitoruje obszar z tyłu i z boku pojazdu, ułatwiając manewry cofania. Zaawansowany system wspomagania parkowania APA (Advanced Park Assist) odnajduje odpowiednie miejsce i przeprowadza manewr parkowania.
  • Reflektory adaptacyjne AFL (Adaptive Forward Lighting) w technologii LED oświetlają drogę o 30% jaśniejszą wiązką świetlną niż standardowe reflektory halogenowe. Automatycznie dostosowują się do warunków na drodze, zapewniając optymalną widoczność nocą.
  • Układ automatycznego hamowania awaryjnego AEB (Automatic Emergency Braking)2,3 wykrywa nie tylko pojazdy, ale także pieszych, stale monitorując, w jakiej odległości się znajdują. Jeśli dystans ten niebezpiecznie się zmniejsza, kierowca ostrzegany jest sygnałem dźwiękowym
    i wizualnym, a gdy kierowca nie zareaguje, system automatycznie przyhamowuje pojazd. Przy prędkościach poniżej 30 km/h może nawet całkowicie zatrzymać samochód.

 

1 Wyposażenie standardowe lub dodatkowe w zależności od wersji.
2 Dostępny od lata 2017 roku.
3 Układ aktywuje się automatycznie przy prędkościach pomiędzy 5 a 85 km/h. Siła hamowania zmniejszająca prędkość potencjalnej kolizji wynosi 0,9 g przy prędkościach od 5 do 30 km/h. Przy prędkościach pomiędzy 30 a 85 km/h system redukuje prędkość maksymalnie o 22 km/h. Po przekroczeniu tego progu kierowca musi nacisnąć pedał hamulca, aby bardziej zredukować prędkość. Zakres reakcji systemu AEB uzależniony jest stanu i typu wykrytego obiektu: 5-85 km/h dla obiektów w ruchu, 5-80 km/h dla obiektów stojących, 5-60 km/h dla pieszych.