Zabudowy

ZABUDOWY MOVANO

NAPRZECIW POTRZEBOM TWOJEGO BIZNESU WIĘCEJ MNIEJ

Gama Opla Movano

Gama Opla Movano jest wyjątkowo duża. Cztery długości, trzy wysokości, napęd na przód lub tył, oferta fabryczna obejmująca furgony, furgony z kabiną załogową, wywrotki, kontenery, a także niemal nieograniczony potencjał konwersji nadwozia sprawiają, że Movano sprosta praktycznie wszystkim wyzwaniom w zakresie lekkiego transportu dostawczego.

Zabudowy fabryczne

Prosty proces zamówień i obsługa „w jednym miejscu”
Bezpośrednia dostawa kompletnego pojazdu bez dodatkowych kosztów
Ułatwiony dostęp do leasingu i finansowania - jedna faktura.
Pełna gwarancja i posprzedażowe wsparcie Dealerów Opla.

Movano Wywrotka

Ta specjalistyczna, fabryczna wersja Opla Movano jest dos­tępna w wariancie wyładowczym na tył i obie strony lub tylko do tyłu. Pojazd wyposażony jest w pięciopozycyjny siłownik elektrohydrauliczny (2 kW) o maksymalnym wychyleniu 50°.

 

Najważniejsze informacje:

 

  • Wyładowanie na tył lub na trzy strony (prawo, lewo i tył)
  • Szerokość skrzyni ładunkowej 2 040 mm, długość do 3 205 mm
  • Stalowa skrzynia i burta czołowa galwanizowane na gorąco z powłoką poliestrową
  • Rama osłaniająca tył kabiny, wyposażenie standardowe
  • Panel zdalnego sterowania skrzynią wyładowczą na sprężynowym przewodzie z kabiny
  • Belki chroniące przed wjechaniem pod pojazd (wyposażenie standardowe wszystkich wariantów)
  • Tylna burta wyposażona w zawiasy górne i dolne
  • Burty boczne i tylna o podwójnym poszyciu aluminiowym
  • Uchwyt do mocowania drabiny
  • Dźwiękowy sygnał ostrzegający o pracy wywrotki
  • Wyłącznik zasilania siłownika wywrotki
  • Wariant L3 wyposażony standardowo w skrzynię na narzędzia do połowy wysokości kabiny

Movano Skrzynia ładunkowa

Oferujem szeroki wybór wersji skrzyniowych z opuszczanymi burtami w różnych kombinacjach długości podwozia, rodzaju napędu i wielkości kabin. Napęd na przód lub tył, pojedyncza lub załogowa kabina, a także zintegrowane uchwyty na narzędzia i drabiny oraz wyjątkowy komfort jazdy załogi – to wszystko oznacza długą i ekonomiczną eksploatację.

 

Najważniejsze informacje:

 

  • Stalowa skrzynia ładunkowa z drewnianą podłogą pokrytą laminatem
  • Szerokość skrzyni ładunkowej 2040 mm
  • Zdejmowane burty boczne oraz burta tylna o podwójnymposzyciu aluminiowym i wysokości 400 mm
  • Zaczepy mocujące ładunek zagłębione w krawędziach podłogi
  • Belki chroniące przed wjechaniem pod pojazd (wyposażenienstandardowe wszystkich wariantów)
  • Rama osłaniająca tył kabiny

Movano Kontener

Z fabryczną zabudową kontenerową o pojemności sięgającej 22 m3 Opel Movano może przewieźć ogromny ładunek. Całkowicie płaska podłoga mocnego i lekkiego nadwozia jest pokryta powłoką przeciwpoślizgową, a łatwy dostęp do wnętrza zapewniają podwójne drzwi tylne otwierające się pod kątem 270° lub aluminiowa roleta.

 

Najważniejsze informacje:

 

  • Aluminiowa konstrukcja z gładkimi ścianami i drzwiami z żywicy poliestrowej
  • Dach przepuszczający światło
  • Podłoga z powłoką przeciwpoślizgową
  • Wykończenie panelami drewnianymi z dwoma belkami zabezpieczającymi
  • Długość przestrzeni ładunkowej do 4 580 mm
  • Szerokość przestrzeni ładunkowej 2 150 mm
  • Wysokość wnętrza 2 200 mm
  • Podwójne drzwi tylne o kącie otwarcia 270°